Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مسابقات لیگ برتر بعد از تعطیلی 120 روزه به دلیل شیوع ویروس کرونا از سر گرفته می‌شود. از ساعت 20:15 دقیقه تراکتور در ورزشگاه یادگار امام به مصاف نساجی قائم‌شهر خواهد رفت. شهرخودرو از ساعت 20:30 در ورزشگاه امام رضا پذیرای ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود. از ساعت 21 نیز صنعت نفت در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف پارس جنوبی جم خواهد رفت و شاهین شهرداری بوشهر نیز در خانه پذیرای نفت مسجد سلیمان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حساس‌ترین بازی این هفته از ساعت 21 پرسپولیس صدرنشین درحالی به مصاف پیکان خواهد رفت که خودروسازان با 15 امتیاز در قعر جدول قرار دارند و شاگردان ویسی به دنبال بقا در لیگ برتر هستند، در آن‌سو نیز یحیی و شاگردانش در دوران پسا کرونا در پی پوکر قهرمانی خواهند بود.

در هفته سی و دوم  لالیگا، از ساعت 16:30 لوانته در خانه پذیرای رئال بتیس خواهد بود و ویارئال نیز از ساعت 19:30 به مصاف والنسیا می‌رود. از ساعت 22 نیز گرانادا به در خانه مقابل ایبار صف‌آرایی می‌کند. در حساس ترین بازی این هفته از ساعت 00:30 اسپانیول در خانه پذیرای زیدان و شاگردانش خواهد بود. رئال مادرید با توجه به تساوی شب گذشته بارسلونا مقابل سلتاویگو فرصت این را دارد تا با پیروزی در این بازی فاصله خود در صدر جدول را با بارسلونا به 2 امتیاز برساند، و خیال خود را بابت صدرنشینی راحت نماید.

از هفته بیست و هشتم سری‌آ از ساعت 19:45 دقیقه روسونری در حساس ترین بازی این هفته پذیرای رم در سن‌سیرو خواهد بود. رم با 48 امتیاز در رتبه پنجم قرار دارد و میلان با 39 امتیاز در رتبه هشتم. از ساعت 22 نیز ناپولی در خانه به مصاف اسپال می‌رود و اودینزه در خانه مقابل آتالانتا قرار می‌گیرد. همچنین سامپدوریا به مصاف بولونیا  خواهد رفت و ساسولو در مقابل هلاس ورونا صف آرایی می‌کند. از ساعت 00:15 نیز پارما در خانه میزبان شاگردان کونته در اینترمیلان خواهند بود.

در مرحله یک چهارم نهایی FACUP از ساعت 16:30 شفیلد در خانه پذیرای آرسنال خواهد بود و از ساعت 19:30 نیز لسترسیتی در کینگ پاور مقابل چلسی قرار می‌گیرد. همچنین شاگردان پپ گواردیولا در منچسترسیتی از ساعت 22 در خانه نیوکاسل به مصاف این تیم خواهد رفت.

در هفته چهارم مسابقات لیگ نروژ میوندالن که در 3 بازی قبلی سوشا مکانی را در درون دروازه خود قرار داده بود در ساعت 20:30 به مصاف کریستین سون خواهد رفت. مکان تا کنون در این فصل موفق به ثبت دو کلین شیت شده است.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: چلسی ذوب آهن رئال مادرید صنعت نفت آبادان فوتبال اروپا لالیگا آرسنال سوشا مکانی منچسترسیتی تراکتور میلان پیکان نفت مسجد سلیمان نساجی قائمشهر سری آ ایتالیا اینترمیلان لسترسیتی پرسپوليس آاس رم پارس جنوبی جم شاهین بوشهر لیگ خلیج فارس شهرخودرو لژیونرهای فوتبال ایران خانه پذیرای خواهد رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۲۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب هفته آینده در ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی رئال مادرید قرار خواهد گرفت و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در خانه شرایط بهتری را در بازی برگشت داشته باشد.

یکی از مشکلاتی که تیم توماس توخل در طول این فصل با آن روبرو بوده و در این بازی هم گریبانگیر آنها شده است مصدومیت بازیکنان اصلی ترکیب این مربی آلمانی است. با این حال به نظر می‌رسد که کادر پزشکی بایرن در تلاش است تا بازیکنان مصدوم را به موقع به این دیدار برساند.

روزنامه ورزشی بیلد خبر داده است که سان برنامه تمرینی خاصی را روی چمن انجام می‌دهد. این بازیکن و همچنین کادر فنی و مدیران بایرن امیدوار هستند که او در سریع‌ترین زمان ممکن به اوج آمادگی برسد تا بتواند تیمش را در دیدار برابر رئال مادرید همراهی کند.

انتظار می‌رود که تمرینات انفرادی او در طول چند روز آینده پیشرفت چشمگیری داشته باشد و در ابتدای هفته آینده به تمرینات تیمی اضافه شود. این بازیکن در بازی روز شنبه برابر آینتراخت فرانکفورت در ترکیب بایرن به میدان نخواهد رفت و هدف او حضور در زمین در دیدار مقابل رئال مادرید است.

دیگر خبرها

  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • عصای جادویی جود: توپ طلا برای آقای شماره 5
  • عصای جادویی جود: رزرو توپ طلا برای شماره 5
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!