Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@15:29:33 GMT

آزاد راه کرج -قزوین به صورت موقت بسته می شود

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۲۸۶۸

آزاد راه کرج -قزوین به صورت موقت بسته می شود

گودرز  محمودی به خبرنگار ایرنا گفت: این انسداد به خاطر جمع آوری پل هوایی  عابرپیاده مقابل پایانه شهید کلانتری کرج از ساعت ۲۳ یکشنبه لغایت ساعت چهار بامداد دوشنبه به وجود می آید.

وی بیان داشت : پس از پایان عملیات جمع آوری پل هوایی عابر پیاده بلافاصله  مسیر بازگشایی می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از رانندگان خواست در مدت زمان یاد شده از مسیرهای جایگزین  استفاده کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براین اساس  تردد مسیر قزوین به کرج از خروجی محمدشهر به داخل شهر و مسیر کرج به قزوین از خروجی به بلوار علامه جعفری انجام می گردد.

آزاد راه تهران - کرج - قزوین یکی از مسیرهای ترانزیتی و پرتردد کشور محسوب می شود که روزانه بیش از ۲۰۰ هزار تردد خودرویی در این جاده انجام می شود.
 

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کرج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کرج سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۲۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماشین آلات راهسازی سایر استان‌ها برای بازگشایی مسیرهای سیستان و بلوچستان بکارگیری شدند

  شهرام مبارکی در جلسه ستاد بحران سیستان و بلوچستان که به ریاست وزیر کشور در کنارک برگزار شد، گفت: تلاش شبانه روزی ۳۴۰ نیروی راهداری این اداره کل برای بازگشایی مسیرهای فرعی و روستایی درگیر سیلاب جنوب این استان ادامه دارد اما به دلیل حجم بالای بارندگی‌ها و سیلاب نیاز است ماشین‌آلات سنگین‌تر و بیشتر به منطقه اعزام شود.

وی تاکید کرد: راهداران جنوب سیستان و بلوچستان از همان ساعات اولیه وقوع سیلاب، در محل حاضر شده و به تلاش شبانه‌روزی برای بازگشایی مسیرهای بسته شده پرداختند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: پس از بازگشایی مسیرهای بسته شده، نوبت به بازسازی و مرمت راه‌های آسیب‌دیده می‌رسد که در این راستا، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و عملیات مرمت به زودی آغاز خواهد شد.

وزیر کشور، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و استاندار سیستان و بلوچستان در این جلسه با تاکید بر اهمیت بازگشایی و بازسازی راه‌های این منطقه، قول مساعد دادند که تمام امکانات لازم برای انجام این کار به کار گرفته شود.

با تلاش راهداران و همراهی مسئولین، راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان به زودی بازسازی و به طور کامل مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • ماشین آلات راهسازی سایر استان‌ها برای بازگشایی مسیرهای سیستان و بلوچستان بکارگیری شدند
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • نقاط حادثه خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه مدت رفع می‌شود
  • حذف پیچ های خطرناک جاده جلفا به سیه‌رود
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • همه راه‌های اصلی و روستایی شمال استان کرمان باز هستند
  • کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد
  • ۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند