Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یک رسانه آمریکایی به نقل از دو مقام کاخ سفید اعلام کرد که دولت ترامپ در حال نهایی کردن طرح خروج ۴ هزار نظامی ایالات متحده از افغانستان است. تاریخ انتشار: 12:09 - 08 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۲۷۳۰

خبرگزاری میزان - سی ان ان به نقل از این دو منبع که اشاره‌ای به نام آنها نکرده می‌نویسد: دولت دونالد ترامپ در حال نهایی کردن طرح خروج ۴ هزار نظامی آمریکایی از افغانستان است و خروج این نیروها در پائیز انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر آمریکا ۸ هزار و ۶۰۰ نظامی آمریکایی در افغانستان حضور دارند و با خروج چهار هزار نفر از آنها، شمار نظامیان آمریکایی در این کشور به کمترین تعداد از سال ۲۰۰۱ یعنی حمله آمریکا و متحدانش به افغانستان می‌رسد.

به گفته این افراد، هنوز بحث‌هایی در داخل دولت امریکا درباره تبعات خروج از افغانستان و همچنین ادامه خشونت‌ها از سوی طالبان در جریان است.

بیشتر بخوانید: بیش از 60 درصد نیروهای امنیتی افغانستان به کرونا مبتلا هستند استقبال کابل از کاهش تعداد نظامیان تروریست آمریکایی

بر اساس توافقی که در ماه فوریه سال جاری میان آمریکا و طالبان به امضا رسیده، واشنگتن متعهد شده همه نظامیان خود را تا آوریل ۲۰۲۱ از افغانستان خارج کند.

/انتهای پیام/

مهر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ترامپ نظامی افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۳۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بار دیگر ترامپ با انتشار ویدیویی بایدن مسخره کرد (فیلم) نمایش ترسناک ترامپ برای اخراج مهاجران از آمریکا (فیلم) ترامپ: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد (فیلم)

دیگر خبرها

  • آمریکا از پاسخ به استفاده از پایگاه نظامی پاکستان طفره رفت
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • لاپوشانی جنایات نظامیان صهیونیست از سوی بلینکن
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • سیاستمدار پاکستانی: اسلام‌آباد ۲ پایگاه به آمریکا داده است
  • پرواز هواپیمای آمریکایی بر فراز تنگه تایوان و واکنش سریع چین
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران
  • شبه‌نظامیان مستقر در افغانستان منافع اقتصادی پاکستان را هدف گرفته است
  • چرا آمریکا حاضر به بمباران ایران همراه اسرائیل نشد؟ پاسخ نظامی آمریکایی