Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی باشگاه ماشین سازی تبریز،  صبح روز گذشته، اعضای تیم ماشین سازی تبریز جهت برگزاری اولین دیدار خود بعد از شیوع کرونا آزمایش PCR را انجام دادند که متاسفانه بار دیگر موارد مثبتی در این آزمایشات دیده می‌شود.

دکتر عباس زاده، پزشک تیم ماشین سازی تبریز در این خصوص اظهار داشت: متاسفانه با تمامی سخت‌گیری‌های انجام شده در رعایت پروتکل های بهداشتی بار دیگر با دور مورد مثبت و یک مورد مشکوک در تیم ماشین سازی روبرو هستیم که جواب آزمایشات دو مورد از آن قطعی بوده و یک مورد مشکوک به آزمایشات تکمیلی ارجاع داده شد تا ۲۴ ساعت آینده تکلیف آن مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پزشک تیم ماشین سازی درخصوص موارد جدید مثبتی های اعلام شده گفت: دو نفر که به این ویروس مبتلا شده اند و از همراهی تیم باز ماندند و از امروز وارد قرنطینه خانگی خواهند شد و مورد سوم نیز که مشکوک است اگر تا زمان پرواز تیم جواب آزمایشات به دستمان برسد در مورد آن با توجه به نتیجه به دست آمده تصمیم گیری خواهد شد و درصورت عدم دریافت جواب آزمایشات تا زمان پرواز، مورد سوم نیز اجازه همراهی تیم را نخواهد داشت.

همچنین محمد سهرابی نژاد، مدافع ۲۱ ساله تیم فوتبال ماشین سازی در جریان تمرینات این تیم دچار پارگی رباط صلیبی شد و ادامه مسابقات فصل را از دست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز ساعت ۲۱ فردا دوشنبه میهمان فولاد خوزستان در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر خواهد بود.

کد خبر 4960338

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال ماشین سازی لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا فدراسیون کشتی تیم ملی فوتسال ایران لیگ برتر فوتسال کمیته ملی المپیک فوتسال تیم فوتبال فولاد خوزستان فرهاد مجیدی وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس اتحادیه جهانی کشتی ماشین سازی تبریز تیم ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۳۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه‌های میلیاردی برای بیانیه‌نویسی در لیگ‌های فوتبال

آفتاب‌‌نیوز :

براساس تصمیمات متخذه فدراسیون فوتبال و مصوبات هیات رئیسه سازمان لیگ و با توجه به حساسیت مسابقات لیگ‌های کشوری و به منظور جلوگیری از حاشیه‌های غیرمتعارف و ایجاد آرامش در جهت ارتقاء سلامت و نشاط در جامعه درخصوص انتشار و صدور اعلامیه، اطلاعیه و بیانیه مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت، اظهارات در کنفرانس مطبوعاتی، توسط مربیان، کادرفنی و اداری شامل مدیرعامل یا اعضای هیات مدیره باشگاه، علیه فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، هیات‌های فوتبال، باشگاه‌ها، کمیته‌های فدراسیون و اعضای باشگاه‌ها تصمیمات ذیل اتخاذ و از تاریخ صدور ابلاغیه اجرا می‌گردد.

لیگ دسته سوم، لیگ دسته دوم فوتبال و فوتبال ساحلی و لیگ برتر بانوان

سرمربی، کادرفنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیات مدیره

۱- برای بار اول ۲۰۰ میلیون تومان جریمه

۲- برای بار دوم ۳۰۰ میلیون تومان جریمه

۳- برای بار سوم و تکرار ۴۰۰ میلیون تومان جریمه

ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.

صدور اطلاعیه و. توسط روابط عمومی و باشگاه، مربوط به مدیرعامل و اعضای هیات مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخگویی مستقیماً با مدیرعامل است.

لیگ دسته اول

سرمربی، کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیات مدیره

۱- برای بار اول ۵۰۰ میلیون تومان جریمه

۲- برای بار دوم یک میلیارد تومان جریمه

۳- برای بار سوم و تکرار یک و نیم میلیارد تومان جریمه

ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.

صدور اطلاعیه و. توسط روابط عمومی و باشگاه، مربوط به مدیرعامل و اعضای هیات مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخگویی مستقیماً با مدیرعامل است.

لیگ برتر

سرمربی، کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیات مدیره

۱- برای بار اول ۲ میلیارد تومان جریمه

۲- برای بار دوم ۳ میلیارد تومان جریمه

۳- برای بار سوم و تکرار ۴ میلیارد تومان جریمه

ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می‌باشد.

صدور اطلاعیه و. توسط روابط عمومی و باشگاه، مربوط به مدیرعامل و اعضای هیات مدیره می‌باشد و مسئولیت پاسخگویی مستقیماً با مدیرعامل است.

ضمناً علاوه بر جرایم مالی ذکر شده با توجه به مسئولیت مدیران عامل باشگاه‌ها، هرگونه تخطی از این دستورالعمل موارد به کمیته‌های قضایی فدراسیون جهت تصمیمات انضباطی شدیدتر" غیر مالی" ارجاع می‌گردد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پایان اتفاق دلهره‌آور: مدافع رم مرخص شد
  • بیانیه نویس‌ها ۲ تا ۴ میلیارد جریمه می‌شوند
  • جریمه‌های میلیاردی برای بیانیه‌نویسی در لیگ‌های فوتبال
  • جریمه میلیاردی سازمان لیگ برای تیم‌هایی که بیانیه می‌دهند
  • تیم ملی فوتبال پشت تیم ملی فوتسال (عکس)
  • خمس در تراکتور ماندنی شد؟
  • واکنش اعضای شورا به گزارش رئیس سازمان بهزیستی
  • فرمانده سپاهان و تراکتور در آخر خط؟
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت توربین‌های بادی نیروگاه خواف
  • سهیل مهدی در جواب میثاقی: آقای مجری! در شب‌های قدر امکان برگزاری مسابقات نبود