Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:43:24 GMT

از سرگیری فعالیت بومگردی‌های خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۳۴۳۹

از سرگیری فعالیت بومگردی‌های خراسان شمالی

علی وصالی روز یکشنبه  با بیان این مطلب اظهار داشت: فعالیت مجدد اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان نیازمند رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی گردشگران و خدمات‌دهندگان است.

وی افزود: این واحدها روزهای طلایی فعالیت خود را که در ایام نوروز و فروردین ماه بود از دست دادند و دچار خسارت‌های زیادی شدند و به همین علت رونق مجدد صنعت گردشگری در دوران کرونا و پسا کرونا نیازمند برنامه‌ریزی و ارائه بسته‌های حمایتی و تشویقی برای فعالان این عرصه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وصالی با بیان این‌که ۳۵ اقامتگاه بوم‌گردی در هشت شهرستان خراسان شمالی فعال است، گفت: فعالیت بومگردی های استان با استقبال خوب مردم همراه بود اما کرونا به این بخش خسارت های میلیاردی وارد کرده است.

هم اکنون هفت هتل، یک متل، ۱۱ مهمان‌پذیر، ۳۸ خانه‌مسافر و ۳۵ اقامتگاه بوم‌گردی در استان خراسان شمالی مسافران را پذیرش می کنند.  

خراسان شمالی با بیش از ۱۱۵ جاذبه گردشگری، ۲۴ منطقه نمونه ملی و استانی و هشت روستای هدف گردشگری، مقصدی بکر برای طبیعت دوستان و علاقه‌مندان به فرهنگ و آیین‌های اقوام مختلف است.

برچسب‌ها بجنورد ویروس کرونا خراسان شمالی جهانگردی اقامتگاه بوم گردی پروندهٔ خبری کرونا و کسب‌وکارها: از دورکاری تا رونق آنلاین‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد ویروس کرونا خراسان شمالی جهانگردی اقامتگاه بوم گردی بجنورد ویروس کرونا خراسان شمالی جهانگردی اقامتگاه بوم گردی خراسان شمالی بوم گردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۳۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، جشنواره مینی بسکتبال کشور استعدادیابی تیم ملی ۲۰۳۰ در مرحله نهایی با حضور ۹۰ بازیکن و مربی در بخش پسران به میزبانی رامسر در حال برگزاری است.

جلال چشمه سیماب به عنوان مربی، عرفان خسروی و آیدین قدیمی به عنوان بازیکن در این مرحله حضور دارند.

کد خبر 6088279

دیگر خبرها

  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد
  • ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه الحاق شد
  • هشدار؛ جان زمین در خراسان‌شمالی مکیده می‌شود
  • توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مسیر رشد ۲۵ درصدی جذب گردشگران
  • تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود