Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@19:02:37 GMT

کشف ۱۱۴۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در یزد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۳۵۹۹

کشف ۱۱۴۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در یزد

فرمانده انتظامی یزد از کشف ۱۳ تن و ۳۳۳ کیلو انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در این استان خبر داد و گفت: مأموران انتظامی یزد در ۷۲ ساعت گذشته نیز موفق به کشف یک تن و ۱۴۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ سردار «عباسعلی بهدانی‌فرد» با بیان این‌ که مأموران پلیس استان یزد در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ از طریق اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند در سه ماه ابتدایی امسال دستاوردهای بزرگی کسب کنند، اظهار کرد: نیروی انتظامی استان در سال جاری با شناسایی باندهای قاچاق موادمخدر تاکنون ۱۳ تن و ۳۳۳ کیلو انواع موادمخدر را در استان کشف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این کشفیات موادمخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۸درصد رشد داشته و این نشان دهنده تلاش‌های هدفمند پلیس در برخورد با باندهای قاچاق موادمخدر و خرده فروشان موادافیونی است.

فرمانده انتظامی استان همچنین گفت: ماموران پلیس استان در ۷۲ ساعت گذشته نیز طی سه عملیات جداگانه موفق به کشف یک تن و ۱۴۶ کیلو انواع موادمخدر شامل ۹۲۳ کیلو تریاک و ۲۲۳ کیلو حشیش در محورهای مواصلاتی بافق و مهریز شدند.

سردار بهدانی‌فرد در پایان با بیان این‌ که در این سه عملیات ۱۴ متهم دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: در همین رابطه نیز تعداد هفت دستگاه خودرو سبک و سنگین نیز از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مواد مخدر یزد کشف فرمانده انتظامی یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۳۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یوسف ملک‌زاد جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس مطلع شدند قاچاقچیان در شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.
وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شیراز شناسایی شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع حشیش ، کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز