Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- خواهر یکی از شهدای حادثه هفتم تیر ۱۳۶۰ گفت: دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی زخم خورده سیلی انقلاب است و این ضرورت موقعیت و دشمن‌شناسی ملت ایران را در خنثی کردن توطئه دشمنان یادآور می‌شود. تاریخ انتشار: 12:48 - 08 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۲۸۴۳ نرجس حسینی‌طباطبایی در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به بزرگداشت شهدای هفتم تیر بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب آمریکا به دنبال از بین بردن بزرگان و یاران امام راحل (ره) بود و شهدای هفتم تیر حامیان محکم انقلاب در کشور بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  فرزند شهید حسینی‌طباطبایی افزود: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی زخم خورده سیلی انقلاب هستند و نمی‌توانند افراد بزرگ و حامیان انقلاب را تحمل کنند. آن‌ها با اجرای نقشه‌های ترور سعی کردند به انقلاب اسلامی ضربه بزنند و مردم را در اعتقادات و باور‌های خود سست کنند.
  وی تاکید کرد: ملت ایران همیشه در صحنه هست و اجازه نخواهیم داد دشمن به ما ایران ضربه بزند هر چند افرادی کارشکن هستند که ضرورت بیداری ما را در هر زمانی یادآور می‌شود تا توطئه و بهانه دست دشمن ندهیم.
  طباطبایی در پایان گفت: ما باید موقعیت‌شناس و دشمن‌شناس باشیم و بدانیم دشمن در حال حاضر چه توطئه و ترفندی دارد تا بتوانیم آن را خنثی کنیم.
بیشتر بخوانید: فرزند شهید بهشتی: تشکیل پلیس قضایی می‌تواند راهگشا باشد شهید حجت الاسلام محمدتقی حسینی طباطبایی اولین نماینده سیستان در مجلس شورای اسلامی بود که در حادثه ترور هفتم تیر سال ۱۳۶۰ به فیض شهادت رسید.
  انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هفتم تیر هفتم تیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۳۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود

محمدجواد آذری جهرمی در کانال تگرامی خود نوشت:

دلار ۶۴ هزارتومانی، تورم مزمن و افسارگسیخته، کارهای بی قاعده در موضوع حجاب و حالا هم وضع قانون برای مالیات ستانی بر عایدی سرمایه(بخوانید بر تورم)؛ هر یک از اینها برای بر هم زدن ساختار نظم جامعه به مثابه کبریت بر باروت عمل می کنند چه رسد به رخداد همزمان؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود ها! 

 ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: محمدجواد آذری جهرمی در دوره دانشجویی (+عکس) واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها

دیگر خبرها

  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • بررسی دستاوردهای ایران در مرکز شرق شناسی روسیه