Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز حوزه مسکن دغدغه جدی مردم است، لذا وظیفه همه ما به عنوان خدمتگذاران مردم این است که دغدغه اول و آخر ما در این مقطع باید توجه به اقتصاد و معیشت مردم باشد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، پیش از ظهر امروز(یکشنبه، 8 تیر 99) در آیین بهره‌برداری از بزرگترین مرکز داده منطقه غرب و شمالغرب کشور، گفت: امروز حوزه مسکن دغدغه جدی مردم است، لذا وظیفه همه ما به عنوان خدمتگذاران مردم این است که دغدغه اول و آخر ما در این مقطع باید توجه به اقتصاد و معیشت مردم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم ما هیچ اختلاف و دعوای حیدری و نعمتی را قبول نمی‌کنند، اظهارداشت: مردم از ما توقع کار صادقانه دارند، مردم ما قانع هستند، در همین حد که این امنیت روانی باشد که ما داریم تلاش می‌کنیم و در زندگی‌شان آن را لمس کنند،؛ ممنون مدیران خواهند بود، در غیر اینصورت از ما راضی نخواهند بود.

پیشنهاد نمایندگان برای توقف همه طرح‌ها تا تدوین نقشه راهبردی مجلس یازدهمفیروزجایی: مجلس یازدهم از اشتغال پایدار روستایی حمایت می‌کندآمادگی ظرفیت اندیشگاهی کشور برای همکاری همه جانبه با مجلس یازدهم

رئیس مجلس ادامه داد: امروز مجموعه‌ای دارد‌ افتتاح می‌شود که می‌تواند در کمترین زمان ممکن با بیشترین تأثیرگذاری با شفافیت، عدالت و با اقتصادی‌ترین روش مسائل و نابه‌سامانی‌های اقتصادی کشور را حل و فصل کنیم.

قالیباف تأکید کرد: اقتصاد دیجیتالی فرصت بزرگی است که بتوانیم عقب‌‌ماندگی‌های گذشته را جبران کنیم؛ مجلس یازدهم مسیرش این است و در این راه به همه در بخش‌های خصوصی و دولتی و شرکت‌های بزرگ و کوچک کمک می‌کنیم.

این خبر تکمیل می‌شود...

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی ایران محمدباقر قالیباف بیشتر بخوانید... پیشنهاد نمایندگان برای توقف همه طرح‌ها تا تدوین نقشه راهبردی مجلس یازدهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی ایران محمدباقر قالیباف نمایندگان مجلس مجلس محمدباقر قالیباف مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۴۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان تبریز گفت: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

یونس فاتح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: یک هفته قبل از روز انتخابات یعنی از بامداد روز سیزدهم اردیبهشت امسال تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.

وی افزود: هشت نفر از نامزدهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند که از این تعداد چهار نفر در روز بیست‌ویکم اردیبهشت توسط مردم تبریز، آذرشهر و اسکو انتخاب می‌شوند و جمع نمایندگان این حوزه انتخابیه به شش نفر خواهد رسید.

فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه تبلیغات نامزدها تا ساعت ۸:۰۰ روز پنجشنبه (بیستم اردیبهشت) خواهد بود، ادامه داد: انتخابات در دور دوم به صورت تمام الکترونیکی و بدون دخالت دست انجام خواهد شد.

به گزارش ایمنا، نشست آموزشی کاربران یارانه مرحله دوم انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در محل فرمانداری شهرستان تبریز برگزار شد.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو نیز به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود؛ بنابراین شمارش دستی در این مرحله صورت نخواهد گرفت.

کد خبر 747815

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • قالیباف: کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • قالیباف: بانک مرکزی در پایان سال ۱۴۰۲ به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرد
  • قالیباف: بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد