Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حواشی بازی استقلال و فولاد ناشی از بی‌بند و باری لیگ‌مان است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمید جاسمیان، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس و عضو کمیته انضباطی باشگاه در رابطه با شروع بازی‌های لیگ بیان کرد: برای دریافت طلبی که از 6 ماه پیش دارم، به باشگاه آمده بودم، برای پرداخت آن دائما وعده امروز و فردا می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر واقعا ما طلبکار هستیم پول  بدهند و اگر هم نیستیم، پس حکمی که به عنوان عضو کمیته انضباطی دادند، برای ما چه ارزشی دارد؟ من، افشین پیروانی، خواجه‌وند و ... اعضای کمیته انضباطی را تشکیل می‌دهیم، اگر مسئله‌ای در باشگاه باشد، به آن رسیدگی و برنامه‌های را اجرا می‌کنیم. اگر کسی خطایی کرده باشد، تنبیه می‌شود و اگر کار خوبی انجام دهد، تشویق می‌شود.

وی ادامه داد: متاسفانه در ورزش ما هیچ کس جای خودش قرار ندارد، به خیاط‌ها گفتند بنایی کن و به بناها گفتند قصابی کن. به عنوان مثال یک روزنامه به اسم پرسپولیس فعالیت می‌کند اما این موضوع زیر نظر بخش حقوقی قرار داد و به ما ارتباطی ندارد.

جاسمیان افزود: به خاطر شیوع ویروس کرونا دورهم جمع شدن‌های پیشکسوتان تعطیل شده است. با علی پروین و دیگر بچه‌هایی که محبت داشتند، هفته‌ای 2 بار یکدیگر را می‌دیدیم و اگر کسی مشکلی داشته باشد، همه همبستگی می‌کردند. خوشحالیم که این محیط فراهم شد چون یک کمک بزرگی برای پیشکسوتان است. فوتبال در شرایط کرونایی اصلا جالب نیست، چون نه بلیت فروشی می‌شود و نه تماشاچی می‌آید، آن فوتبالی که مورد توجه و علاقه مردم باشد نیست و به درد نمی‌خورد. فرض کنیم پرسپولیس یا استقلال هم قهرمان شوند، نتیجه‌اش چیست؟ وقتی تماشاچی در زمین فوتبال نیست ارزش فوتبال از بین می‌رود. در این وضعیتی که کرونا آمده، مریضی بیداد می‌کند و خانواده‌ها در  تشویش و ناراحتی هستند، فوتبال برای چیست؟ فوتبالمان از کشتی بالاتر است؟  کشتی ما در جهان ابراز وجود می‌کند و الان تعطیل است، فوتبال را ادامه می‌دهیم؟

پیشکسوت تیم پرسپولیس اظهار داشت: رفتن علیرضا بیرانوند وسط فصل، کار اشتباهی است. چند بازی دیگر بیشتر نمانده، اگر صبر کند تا تمام شود و بعد برود، بهتر خواهد شد. چرا نباید برود؟ در آن‌جا پیشرفت، ترقی و وضعیت مالی بهتری خواهد داشت و زندگی‌اش عوض می‌شود.

وی در پایان گفت: حواشی بازی استقلال و فولاد ناشی از بی‌بند و باری لیگ‌مان است. وقتی انضباط و اتحاد ندارد، همین می‌شود. چرا در گذشته این طور نبوده؟ آن زمان ما از داور، سرپرست، مربی و تیم تابعیت می‌کردیم. فوتبال را واقعا به جایی بردند که پول مسئله حل مشکلات شده و فوتبالیست هرکاری که می‌خواهد می‌کند و به داور و دیگران توهین می‌کند، متأسفانه همه چیز پاچیده است. مجیدی باید مقداری گذشت می‌کرد و بعد از بازی  اعتراض خود را طی نامه‌ای به کمیته انضباطی می‌فرستاد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال استقلال و فولاد کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۴۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۱۵روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • هافبک شمس آذر: حضور مادرم در استادیوم انرژی می‌دهد
  • رئیس هیئت فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم‌استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • رئیس هیات فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود