Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی سایگانی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز مشکلات ناشی از قطع گاز شهری در شهر ایرانشهر اندیشیده شده بطوریکه از فردا تمامی نانوایی‌های سطح شهر بصورت ۲ شیفت کار خواهند کرد تا مردم نان مورد نیاز خود را تهیه کنند. 

وی بیان کرد: در مدت قطع سه روزه گاز ٢٠ واحد نانوایی در سطح شهر خدمات ارائه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرماندار ایرانشهر گفت: خانواده هایی که از گاز شهری استفاده می‌کنند لازم است در این مدت نسبت به تهیه کپسول گاز اقدام کنند. 

وی افزود: ضروریست شهروندان عزیز برای تهیه نیازهای خود از جمله نان و کپسول گاز مایع از فردا ۹ تیر اقدام کنند تا از ازدحام در مقابل نانوایی ها و شرکت های گاز مایع جلوگیری شود.

ایرانشهر نخستین شهرستان سیستان و بلوچستان بود که در سال ۸۹ به گاز سراسری (خط لوله انتقالی از عسلویه به ایرانشهر) وصل شد.

عملیات اجرایی خط لوله گاز از عسلویه به ایرانشهر به طول ۹۰۲ کیلومتر با نام «خط لوله صلح»، با اعتبار ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۸۹ افتتاح شد.
خط هفتم سراسری انتقال گاز از عسلویه به ایرانشهر در دو مرحله با هدف تامین گاز شرق کشور و صدور گاز به کشورهای هند و پاکستان اجرا شده و این خط دارای لوله هایی به قطر ۵۶ اینچ است.
افتتاح خط انتقال گاز از عسلویه به ایرانشهر به عنوان یکی از اقدامات مهم و هدیه ارزنده دولت عدالت محور تدبیر و امید به مردم سیستان وبلوچستان به شمار می رود که تاثیرات مثبت فراوانی دارد.

با ساخت این خط لوله، افقی تازه در زمینه آبادانی و توسعه مناطق محروم شرق و جنوب کشور گشوده ‌شد.
خط لوله هفتم سراسری کشور با همت و تلاش‌ مدیران، متخصصان، کارشناسان و کارگران ایرانی اجرا و با ساخت آن گاز مورد نیاز استان‌های هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان تأمین شد.
همزمان با افتتاح این طرح، عملیات اجرایی احداث خط انتقال گاز از ایرانشهر به زاهدان به طول ۲۶۰ کیلومتر و پس از آن ایرانشهر - چابهار به منظور توسعه گازرسانی به سایر شهرهای استان سیستان و بلوچستان آغاز شد که اکنون مردم زاهدان از این نعمت بهره‌مند هستند و بزودی خط انتقال گاز به چابهار نیز وصل خواهد شد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان گاز رسانی گاز ایرانشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان گاز رسانی گاز ایرانشهر سیستان و بلوچستان گاز رسانی گاز ایرانشهر سیستان و بلوچستان انتقال گاز خط لوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۴۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، محمدترکمانه با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیرهای زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تاکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی های دقیق و بررسی های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه های مستقر در مناطق سیل زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده ها جبران خواهد شد.

وی افزود: همچنین به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده و ۳ هزار پتو و ۸۰ هزار موکت توسط قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

به گفته وی، وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه های جهادی در مناطق سیل زده کار تخلیه آب در حال انجام است و درحال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند.

ترکمانه تاکید کرد: تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور همچنان ادامه دارد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • دومین مرحله سراسری کتابت قران کریم در سیستان و بلوچستان
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در سیستان و بلوچستان/ فوت ۱ مبتلا
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه اتصال وحدت است
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • سیل بهاری با سیستان و بلوچستان چه کرد؟ | امدادرسانی تا کی ادامه دارد؟
  • جزئیات سیل در ۲۵ شهرستان کشور / وضعیت در سیستان و بلوچستان اضطراری است