Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@03:32:41 GMT

اسلامی: باید به لجستیک هوایی تبدیل شویم

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۴۸۵۷

اسلامی: باید به لجستیک هوایی تبدیل شویم

خبرگزاری میزان- وزیر راه و شهرسازی گفت: منطقه آزاد شهر فرودگاهی حضرت امام می‌تواند قدرت لجستیگی بازرگانی، تجاری خدمات پشتیبان را به همراه داشته باشد تاریخ انتشار: 13:39 - 08 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۲۸۸۹

خبرگزاری میزان - محمد اسلامی در مراسم تبادل تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت راه و شهرسازی و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد گفت: منطقه آزاد شهر فرودگاهی حضرت امام می‌تواند قدرت لجستیگی بازرگانی، تجاری خدمات پشتیبان را به همراه داشته باشد و این منطقه می‌تواند بستری برای ایجاد شرایط رقابتی و توسعه شرکت‌های دانش بنیان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: این منطقه می‌تواند دلیلی برای رونق اقتصادی و قدرت تجاری باشد و قدرت لجستیکی، بازرگانی و حمل و نقل ترکیبی ایران را معرفی کند.

اسلامی گفت: می‌توان از این منطقه در بحث تعرفه ترجیحی در اوراسیا استفاده کرد و استعداد‌های نفیس ایرانی در این منطقه با امکانات سهل الوصول، ظهور و بروز می‌یابند و شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند منطقه آ‌زاد فرودگاه امام را به سرزمین قدرتمند در تولید و ارزش افزوده تبدیل کنند.

وی فزود: این منطقه باید محل حوزه دانش بنیان با هدف بازار صادراتی باشد و طبق طرح جامع اراضی مورد نیاز باید در اختیار این بخش قرار بگیرد تا شاهد شکل‌گیری ظرفیت نفیس بازرگانی تجاری در منطقه آزاد فرودگاه امام باشیم.

به گفته وزیر راه و شهرسازی لجستیک قدرتمند و هم حمل و نقل و کارگو باید در این منطقه فعال شود.

اسلامی تاکید کرد: در بحث لجستیک هوایی غفلت کردیم و طبق برنامه‌های بالادستی باید به هاب منطقه و لجستیک هوایی تبدیل شویم.

 

بیشتر بخوانید: آماده سازی قطعه دوم آزادراه تهران-شمال تا پایان بهار ۱۴۰۰

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت راه و شهرسازی راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۴۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل: برای یورش گسترده به رفح آماده می شویم

 وزیر جنگ و رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند به زودی حمله گسترده زمینی به رفح آغاز خواهد شد.

به گزارش تسنیم، واللا نیوز در گزارشی که شامگاه سه شنبه منتشر کرد، خبرداد طی 12 ساعت اخیر ارتش اسرائیل سطح آمادگی خود را برای انجام حمله نظامی وسیع به رفح بالا برده است.

امیر بوحبوط خبرنگار مسایل نظامی این رسانه عبری زبان با اعلام این خبر افزود، در پشت پرده رقابتی سخت بین فرماندهان یگان‌های پیشرو ارتش اسرائیل برای فرماندهی این عملیات در حال انجام است.

در ادامه گزارش آمده است، ستاد ارتش اسرائیل و وزیر جنگ طرح انجام این تهاجم را به تصویب رسانده و آن را برای بررسی در اختیار کابینه جنگ اسرائیل قرار گرفته است.

براساس این طرح عملیاتی ریاست ستاد ارتش دستور داده است نیروهایی که برای تقویت لشکر غزه در منطقه مستقر شده‌اند، ابتدا با گروه‌های مسلح فلسطینی که در شمال نوار و مرکز غزه مشغول فعالیت هستند وارد عمل خواهند شد.

براساس روایت این رسانه صهیونیست، طی چند ساعت اخیر ارتش اسرائیل کار تقویت یگن‌های توپخانه را آغاز و تعداد زیادی از نفربرهای زرهی را به منطقه منتقل کرده است همچنین یگان‌های مختلف دیگری نیز در این منطقه مستقر شده‌اند.

واللا نیوز به نقل از مسئولین امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شد در راستای این تهاجم تدابیر خاصی برای منطقه عملیات اتخاذ شده و در این راستا اجازه ورود کمک‌های بشر دوستانه بیشتری داده شده است.

در عین خبرنگار این رسانه اعتراف کرد این اقدامات برای کسب مشروعیت بین المللی جهت انجام تهاجم زمینی به رفح صورت گرفته است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حملات رژیم اسرائیل به رفح (عکس) انگلیس هم درباره حمله احتمالی اسرائیل به رفح ابراز نگرانی کرد

دیگر خبرها

  • فرودگاه دبی به دریاچه تبدیل شد+ فیلم
  • امیدآفرینی در درآمد غیرشهریه‌ای با محصولات نوآورانه و فناورانه
  • امیدآفرینی در درآمدزایی غیرشهریه‌ای با استفاده از محصولات نوآورانه و فناورانه
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی ایران و آلمان
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری را به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • اسرائیل: برای یورش گسترده به رفح آماده می شویم
  • امروز ارتش در عرصه های دفاعی- امنیتی به نماد خودکفایی و خودباوری تبدیل شده است
  • ۸۳۹ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان افتتاح شد
  • واگذاری ۱۰۳۹ واحد مسکن کمیته امداد ‌در استان هرمزگان