Web Analytics Made Easy - Statcounter

قنبریان با بیان اینکه استاندارد سازی مهم ترین گام در تقویت تولید و اشتغال است، گفت: واحدهای تولیدی ملزم به رعایت استاندارد هستند.

«مرضیه قنبریان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت:استاندارد سازی مهم ترین گام در تحقق تقویت تولید و اشتغال و گامی مهم در تحقق رشد و توسعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل استاندارد لرستان با بیان اینکه جلب اعتماد مردم نسبت به یك كالا به سادگی به دست نمی آید و باید تلاش های گسترده ای در حوزه های مختلف داشت تا محصولی با اقبال مردمی مواجه شود، افزود: در این بین ارتقا كیفیت كالاها می تواند نقطه اعتمادساز برای حمایت از تولید ملی باشد.

 

وی در ادامه از برگزاری آزمون دوره برای باسکوهای موجود در سطح استان خبرداد و افزود: استاندارد سنگ محکی برای صحت عملکرد باسکول هاست.

 

مدیرکل استاندارد لرستان ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون 70 باسکول وسایل نقلیه چرخدار مورد آزمون دوره ای قرار گرفت.

 

قنبریان افزود: آزمون دوره ای باسکول ها به صورت سالی یک بار در سطح استان انجام می شود و هدف از انجام آن بررسی میزان فروشی وسایل سنجش است.

 

وی اظهار کرد: در راستای تکالیف قانونی سازمان ملی استاندارد و در جهت بررسی صحت کار باسکول ها، در سه ماه نخست سال جاری 70  باسکول سنگین مورد استفاده در مراکز خرید محصولات کشاورزی استان، مورد آزمون دوره ای قرار گرفت و بر این اساس 58 درصد برنامه عملیاتی اداره کل محقق گردید.

 

مدیرکل استاندارد استان افزود: در این طرح آزمون اولیه، سنواتی، پس از تعمیر و صحت کار باسکول های ثابت همکف استان از جمله تعاونی‌های روستایی، اتحادیه های امور عشایری، و سیلو و انبارهای شرکت غله توسط آزمایشگاه همکار تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد انجام شد.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: تولید آزمون استاندارد آزمون دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۵۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۶۵ هزار نفر در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: ۷۴ درصد از کارآموزان فنی و حرفه‌ای استان در سال ۱۴۰۲ موفق به کسب نمره قبولی در آزمون‌ها شدند.

وهب مختاران افزود: ۶۵ هزار و ۶۳۸ نفر در سال گذشته با هدف سنجش و ارزشیابی مهارتی در آزمون‌های مختلف فنی و حرفه‌ای این استان شرکت کردند.

او هدف و اولویت اصلی مهارت‌آموزی در مراکز فنی و حرفه‌ای را ایجاد فرصت‌های شغلی اعلام کرد و تصریح کرد: از این تعداد شرکت کننده ۳۶ هزار و ۴۲۳ نفر مرد و ۲۹ هزار و ۲۱۵ نفر زن بودند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان با اشاره به اینکه افراد پس از حضور در دوره‌های مهارتی بخش دولتی و خصوصی برای دریافت گواهینامه از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای باید در آزمون‌ها شرکت کنند گفت: این آزمون‌ها شامل آزمون هماهنگ، صنعت ساختمان، تفاهم نامه، ادواری و آنلاین است.

کارآموزان در رشته‌های مختلف مانند صنایع دستی، جوشکاری، مکانیک، فناوری اطلاعات، طراحی دوخت، مراقبت زیبایی، حسابداری، مدیریت خانواده، گردشگری، صنایع چوب، برق و اتومکانیک مورد ارزیابی مهارتی قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • تقویت احساس ارزش واقعی تولید برنج در زندگی کشاورزان مازندرانی
  • خارج شدن واحد یک نیروگاه حرارتی بیستون
  • واحدهای تولیدی جهادگران عرصه صنعت و استاندارد هستند
  • ارتقای برنامه سازی و تقویت نگرش حرفه‌ای در شبکه استانی
  • نظارت استاندارد بر کیفیت محصولات خام کشاورزی مرکزی
  • دولت با تسهیل و تقویت تولید در عرصه تحقق شعار سال گام بردارد
  • بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد
  • شرکت بیش از ۶۵ هزار نفر در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای در همدان 
  • آغاز ثبت‌نام آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر
  • پارسال برای ۲۴ هزار و ۵۰۴ نفرشغل ایجاد شده است.