Web Analytics Made Easy - Statcounter

امارات متحده عربی یک محموله جدید حاوی تجهیزات پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا به ایران ارسال کرد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری البیان، امارات متحده عربی یک هواپیمای حامل ۱۶ تن تجهیزات پزشکی ضروری برای مقابله با شیوع ویروس کرونا به ایران فرستاد که این محموله تقریبا به ۱۶ هزار متخصص در زمینه پزشکی در مقابله با این بیماری کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این چهارمین محموله ارسالی امارات از مارس گذشته تاکنون به ایران برای مقابله با کرونا است. در ۱۶ مارس گذشته، امارات دو هواپیما حامل بیش از ۳۳ تن تجهیزات پزشکی و در سوم آوریل هم ۷.۵ تن با همکاری سازمان بهداشت جهانی به ایران ارسال کرد.

«سیف الزعابی» سفیر امارات در جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت که تلاش‌های امارات متحده عربی تعدادی هواپیمای محموله فوریت‌های پزشکی برای کمک به بخش پزشکی ایران ارسال کرده و سیاست امارات همواره در شرایط دشوار پشتیبان ملت‌ها بوده است.

سفیر امارات در ادامه خاطرنشان کرد که امید است این محموله‌ها به کارکنان پزشکی در ایران کمک کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ارسال محموله پزشکی امارات به ایران مقابله با ویروس کرونا شیوع ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۵۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمد علی گودرزی در دهمین اجلاس مرزی که با حضور سرتیپ ستاد دریایی شیخ مبارک علی الصباح فرمانده گارد ساحلی کویت برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اهداف مهم جمهوری اسلامی ایران توسعه دیپلماسی با کشورهای همسایه است که بحمدالله روابط ۲ کشور دوست و مسلمان ایران و کویت بسیار حسنه است.

وی با اشاره به اینکه چنین نشست‌هایی برای ارتقا امنیت مرزی ۲ کشور ضروری است، افزود: از حسن همکاری مسئولان مرزی کشور کویت در رهایی و آزادی تعدادی از صیادان به دلیل عدم آشنایی به قوانین و مقررات و وجود امواج دریا وارد آب‌های سرزمینی کشور کویت شدند، تقدیر کرد.

این مقام ارشد مرزبانی با تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان در مرزهای دریایی مشترک بیان داشت: اجرای گشت‌های همزمان در دریا، تبادل اطلاعات و تجربیات، مقابله با قاچاق و ترددهای غیرمجاز به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

سردار گودرزی با اشاره به ۲۷۰۰ کیلومتر مرزهای آبی جمهوری اسلامی ایران، گفت: جمهوری اسلامی ایران مرز مشترک دریایی با کشور کویت دارد که با اقدامات مرزبانان ۲ کشور در سال‌های گذشته مرزها بسیار امن بوده است.

وی با اشاره به شهادت تعدادی از همرزمان در مقابله با قاچاق مواد مخدر، تصریح کرد: تبادل اطلاعات یکی از مؤثرترین مؤلفه‌ها در برخورد و مقابله با قاچاقچیان است که با استفاده از تجهیزات فنی پیشرفته می‌توان این پدیده شوم را مهار کرد.

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان نشست دیپلماسی مرزی با همتای کویتی بر برخورد قاطع مرزبانان ۲ کشور با قاچاقچیان، تداوم برگزاری اجلاس سالیانه، امدادرسانی به شناورها و استیفای حقوق دولت و مرزنشینان در مرزهای مشترک تاکید کرد.

کد خبر 6086491

دیگر خبرها

  • مخالفت مجلس با ارسال گزارش دارو به قوه قضائیه
  • محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • میزبانی فرابورس ایران از چهارمین صندوق املاک و مستغلات کشور ​
  • توقیف محموله ساخت اسرائیل در مرز ایران + جزئیات ماجرا
  • دیدار نخست وزیر قطر با مشاور امنیت ملی امارات در دوحه
  • ◄ افزایش حجم تجارت ایران با 15 کشور همسایه در سال 1402
  • صادرات نفت ایران به چین چگونه می‌شود؟
  • صد و پنجاه و چهارمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • صادرات اولین محموله تجاری افغانستان به اروپا از طریق خط آهن ایران به ترکیه