Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی استان گلستان با تاکید بر مبارزه بی‌امان با مجرمان و مفسدان اقتصادی گفت: خدمت در سنگر مبارزه با فساد و بی‌عدالتی کمتر از دفاع مقدس نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین نجف‌زاده ظهر امروز در آئین معارفه خود به عنوان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان که در ساختمان استانداری شماره دو استان برگزار شد، اظهار کرد: مبارزه بی‌امان با مفسدان اقتصادی یکی از تکالیف تعزیرات حکومتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز خرسندی از حسن اعتماد وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در محول کردن این مسوولیت گفت: از آنجایی که یکی از اهداف نظام جمهوری اسلامی توسعه اخلاق و معنویت است و استان گلستان سرشار از اندیشه‌ورزانی صاحب تجربه هستند انتظار دارم که با همدلی بیشتری تعزیرات حکومتی استان را همراهی کنند.

* تعزیرات با تمام وجود با مجرمین و مفسدین اقتصادی مبارزه بی‌امان می‌‌کند

نجف‌زاده با قدردانی از زحمات مدیرکل سابق تعزیرات حکومتی استان گلستان افزود: تا هر زمانی که مدیرکل سابق اراده کند برای بنده و همکارانم فرصتی مغتنم است که از تجربیات و توان بالای علمی ایشان استفاده کنیم.

مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی استان گلستان با اشاره به اینکه خود را سرباز تحت امر مطلق مقام معظم رهبری می‌دانم، ابراز کرد: این سنگر خدمت که در اختیار ما است کمتر از دوران دفاع مقدس و سال‌های جنگ نیست اگر در آن میدان، تیر و ترکش بود امروز دشمنان قسم خورده در عرصه اقتصاد با تمام قوا به میدان آمدند، فقط پارادایم‌ها تغییر کرده و از جنگ نظامی تبدیل به جنگ اقتصادی شده است.   

نجف‌زاده تصریح کرد: بر خود تکلیف می‌دانم در این عرصه سربازی کاملا مطیع باشم و با تمام وجود در این عرصه با مجرمین و مفسدین اقتصادی مبارزه بی‌امان داشته باشم.

* رسانه‌ها بازوی نظارت و اقتدار تعزیرات حکومتی باشند/ مردم باید از فعالیت‌های سالم اقتصادی منتفع شوند

مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی استان گلستان افزود: تذکرات و نصایح رئیس کل دادگستری استان گلستان را به دیده منت می‌گذارم و در مسیر خدمت نیازمند همراهی مردم و مسوولان با مجموعه تعزیرات حکومتی هستم.

نجف‌زاده از رسانه‌ها خواست تا بازوی نظارت و اقتدار تعزیرات حکومتی باشند و تصریح کرد: تلاش تعزیرات در این استان با حذف افراد سودجو و متخلف عرصه را برای فعالیت‌های مهم اقتصادی باز می‌کنیم، باید کاری کنیم کسانی که فعالیت سالم دارند از قبل آنها مردم نیز منتفع شوند و هیچ روزنه‌ای برای تخلف وجود نداشته باشد.

وی بیان کرد: باید در عمل وظایف‌مان را نشان دهیم و نقش مهم تعزیرات حکومتی را به اثبات برسانیم.

انتهای پیام/83001

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس استان گلستان فساد تعزیرات نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان مدیرکل جدید تذکرات بازوی نظارت افراد سودجو تعزیرات حکومتی استان گلستان تعزیرات حکومتی مبارزه بی امان نجف زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۵۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند

مرتضی مدنی مدیزکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: دستگاه‌های حوزه اقتصادی و صدور مجوزها، قوانین و مقررات را به نفع مردم استفاده کنند و نباید باعث دغدغه مندی سرمایه گذار و تولیدکننده شوند.

وی افزود: هرگاه قانون به نفع مردم تفسیر نشود، جامعه به سوی مشاغل کاذب نظیر دلالی و واسطه گری سوق پیدا می‌کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی ادامه داد: در شهرستان مرزی تایباد می‌توان با واردات مواد اولیه و خام، تولید محصول و صادرات آن، برای کشور ارزآوری و برای جوانان اشتغال ایجاد کرد.

مدنی بیان کرد: با توجه به وجود مرز دوغارون و امکان تبادل کالا، از ظرفیت قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی در تایباد استفاده شود که این خود تحقق شعار سال را در پی خواهد داشت.

این مقام مسئول تصریح کرد: گرانی‌های بی ضابطه مردم را آزار می‌دهد و نهاد‌های متولی نظارت بر بازار باید پاسخگوی مردم باشند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی اضافه کرد: قاچاق خط قرمز تعزیرات حکومتی است و در حوزه قاچاق ارز و سوخت پرونده‌های میلیاردی وجود دارد.

مدنی افزود: نانوایی‌ها در دورترین نقاط استان تحت نظارت قرار دارند و هر چه عملکرد بهتری داشته باشند، از امتیازات بیشتری بهره خواهند برد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه بازار تعزیرات حکومتی به عنوان مدعی العموم مطرح است و در کنار اتحادیه‌های صنفی، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی و صمت بر جریان عرضه و تقاضا در بازار نظارت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • عدم درج قیمت و گرانفروشی بیشترین تخلفات گزارش شده به تعزیرات