Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سلیمانی مدیرکل گمرک خرمشهر گفت: در خصوص تعویض پلاک قدیمی به جدید این کار تنها در منطقه آزاد اروند انجام می شود و تحت هیچ شرایطی غیر از خرمشهر و منطقه آزاد اروند هیچ جای کشور انجام نخواهد شد.

او در ادامه با اشاره به  صدور پلاک‌های گذر موقت افزود:یک رویه ای وجود دارد بنام ورود موقت ماشین یا کالا که توسط گمرک منطقه آزاد اروند که بعنوان گمرک جمهوری اسلامی است انجام می شود و تاکنون هیچ محدودیت و مشکلی وجود نداشته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل گمرک خرمشهر درباره واگذاری خود پلاک ماشین اروندی گفت:این امر مربوط به راهور است و آنها باید در این زمینه پاسخگو باشند و مدتی است که پلاک به خرمشهر اختصاص داده نشده ولی ما از لحاظ تشریفات گمرکی کار ورود موقت را انجام میدهیم.

انتقال فرایند صدور پلاک‌های گذر موقت منطقه آزاد به اهواز

سلیمانی همچنین گفت: صدور پلاک در گمرک خرمشهر متوقف نشده، اما با مشکل تامین پلاک از سوی راهور مواجه شده ایم و این در حالیست که با تصمیم ناظر گمرکات خوزستان روند صدور پلاک گذر موقت در گمرک اهواز هم انجام و تامین پلاک صورت می‌گیرد.

 او افزود: در صورت تامین پلاک در گمرک خرمشهر آماده صدور پلاک‌های گذر موقت در این شهرستان خواهیم بود.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلاک خودرو اروندی منطقه آزاد اروند گمرک خرمشهر صدور پلاک گذر موقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۵۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان

ایسنا/خوزستان معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از بهبود پایداری شبکه برق منطقه دشت آزادگان با تعویض زنجیره مقره‌های خط شمال غرب ـ سوسنگرد خبر داد.

علی اصغر خدامراد منگری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در قالب پروژه‌های نگهداری، تعمیرات، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه، ۴۸۹ زنجیره مقره پرسلینی خط ۲۳۰ کیلوولت شمال غرب ـ سوسنگرد با زنجیره مقره سیلیکونی تعویض و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: علاوه بر تعویض زنجیره مقره، تعداد ۳۸۷ خار ضد پرنده نیز در این خط ۲۳۰ کیلوولت نصب شده است.

خدامراد منگری با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه حدود هشت میلیارد تومان بوده است، عنوان کرد: این اقدامات باعث افزایش پایداری و کاهش خاموشی‌های ناخواسته ناشی از پدیده گرد و خاک و افزایش ضریب اطمینان و بهبود پایداری شبکه برق خصوصا منطقه دشت آزادگان خواهد شد.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • اوج گیری گرما در اروند
  • عبور سنگ ترانزیتی افغانستان به ترکیه از گمرک دوغارون
  • ۵۱ هزار درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی ثبت شد
  • عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸
  • شیلات و کشاورزی رکورددار افزایش سرمایه‌گذاری در قشم
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در منطقه آزاد اروند
  • استقرار هیئت بازرسی در گمرک سازمان منطقه آزاد کیش