Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@09:49:53 GMT

عاملان نزاع خیابانی در زاهدان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۵۷۶۳

عاملان نزاع خیابانی در زاهدان دستگیر شدند

به گزار ش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمیدرضا اکبری از دستگیری چهار نفر از عاملان نزاع خیابانی چند روز گذشته در این شهر توسط نیروی انتظامی خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع یک نزاع شدید خیابانی در شهر زاهدان که کلیپ آن در فضای مجازی منتشر و باعث تکدر خاطر شهروندان شد موضوع شناسایی و دستگیری ضاربان به طور جد در دستور کار ستاد انتظامی این شهر و پلیس امنیت سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی زاهدان بیان کرد: با تلاش شبانه روزی و ردگیری اطلاعاتی تیم‌های عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان چهار مرد شرور که در پی اختلافات مالی با راننده یک دستگاه سواری پراید وی را پس از مجروح کردن با سلاح گرم به صورت وحشیانه با شمشیر و چماق مورد ضرب و شتم قرار داده بودند در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و در عملیاتی مقتدرانه دستگیر شدند.

وی گفت: در این رابطه یک قبضه کلت کمری به همراه مقادیری مهمات مربوطه، یک قبضه شمشیر و یک عدد چماق از مخفیگاه این افراد شرور کشف شد.

وی ضمن هشدار به مخلان امنیت که باعث بر هم زدن جو روانی در شهر زاهدان می‌شوند افزود: پلیس با اشرافی که دارد در کوتاه‌ترین زمان ممکن افرادی که قصد ایجاد اخلال در نظم جامعه را دارند دستگیر و به سزای اعمال ننگینشان خواهد رساند.

سرهنگ اکبری تصریح کرد: افراد شرور و مخل نظم و امنیت جامعه بدانند که در صورت ارتکاب جرم نمی‌توانند از چنگال قانون و پلیس فرار کنند.

کد خبر 4960512

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان زاهدان نزاع خیابانی ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شهرکرد شیوع کرونا گرگان استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه مواد مخدر ایلام سازمان تبلیغات اسلامی دهه کرامت بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۵۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، سرهنگ موسی بهاری افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به بهانه وام ازدواج، موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم ویژه مبارزه با جرایم سایبری انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با پایش صفحات مجازی و رصد اقدامات مجرمانه، موفق به شناسایی متهم شده و او را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی تصریح کرد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده‌اند، می‌توانند برای اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس فتای انتظامی بوکان مراجعه کنند.

سرهنگ بهاری بیان کرد: اگر متقاضیان قبل از هرگونه پرداختی یا ارائه مدارک شناسایی برای تحقیق و استعلام صحت پرداخت وام از طریق بانک مربوط اقدام کنند، به آسانی از وقوع این نوع کلاهبرداری ها پیشگیری می شود.

دیگر خبرها

  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد