Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازگشایی و فعالیت تالارهای پذیرایی منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی و تایید کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسین کلانتری در نشست استانی ستاد کرونا، اظهار داشت: شهرداری‌های ۱۸ گانه و دهیاری‌های استان ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کارکنان دستگاه‌‌ها به هیچ عنوان بدون ماسک اجازه ورود به محل کار خود را ندارند، تاکید کرد: در خصوص مراجعه کنندگان نیز باید دستگاه‌‌ها در میز خدمت تمامی درخواست‌ها را پاسخ دهند و در صورت لزوم آنان هنگام ورود به هر نهادی نیز باید ماسک استفاده کنند.

وی خطاب به معاون سیاسی، گفت: از ظرفیت سازمان های مردم نهاد برای مقابله با کرونا استفاده کنید.

مقام ارشد اجرایی استان تصریح کرد: بازگشایی تالارهای پذیرایی در استان منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تایید کارشناسان حوزه علوم پزشکی است.

وی بیان کرد: هیچگونه فراخوان و پیامکی در خصوص برگزاری مراسم تشییع، خاکسپاری و ترحیم صادر نشود و این آئین ها با حضور حداقل افراد و حفظ فاصله اجتماعی برگزار شود.

کلانتری تاکید کرد: مسئول رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ابلاغی در تمامی سازمان ها مقام ارشد آن نهاد است.

مقام ارشد اجرایی استان در بخش دیگری از سخنانش، اظهار داشت: یک تیم اعزامی میزان و نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستگاه‌های اجرایی را رصد می‌کند.

وی افزود: یکی از ملاک‌های ارزیابی ما در جشنواره شهید رجایی رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تایید دانشگاه علوم پزشکی در این خصوص است.

انتهای پیام/82024

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه دستگاه های اجرایی رعایت پروتکل های بهداشتی علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۵۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال

قباد محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در مراکز درمانی دولتی کرمانشاه رایگان شد.

وی افزود: در این طرح همه خدمات سرپایی و بستری شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثنای داروی سرپایی) و استفاده از مجموعه ابزار تولید داخل غربالگری نوزادان در مراجعه به مراکز دولتی دانشگاهی کرمانشاه رایگان خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: سازمان‌های بیمه گر مکلف شده‌اند که در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان