Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ امروز در گوشه و کنار استان خراسان رضوی اخبار متعددی در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و شهری به چشم می‌خورد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، امروز در گوشه و کنار استان خراسان رضوی اخبار متعددی در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و شهری به چشم می‌خورد که بخشی از آنها به شرح زیر است:

افتتاح نمایشگاه نقاشی خط «جلوه عشق» در نگارخانه رضوان

در آستانه سالروز میلاد پربرکت امام رضا(ع) نمایشگاهی از آثار نقاشی خط علیرضا بهدانی هنرمند برجسته خراسانی با عنوان «جلوه عشق» در نگارخانه رضوان مشهد افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

50 اثر نقاشی خط در ابعاد مختلف مزین به غزل‌‌های عاشقانه برای امام رضا(ع) به مناسبت گرامی داشت دهه کرامت در این نگارخانه در معرض دید علاقه مندان گذاشته شده است. 

دوستداران فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تمهیدات بهداشتی می توانند از نمایشگاه جلوه عشق تا پنج ‌شنبه 12 تیر 99 از ساعت 9 تا 13 و 17 تا 20 در نگارخانه رضوان مشهد واقع در خیابان کوهسنگی 17، پلاک 16 دیدن کنند. 

از گوشه و کنار خراسان رضوی| اپلیکیشن جامع تاکسیرانی در مشهدمقدس رونمایی می‌شوداز گوشه و کنار خراسان رضوی| استفاده از ماسک برای تاکسیرانان مشهدی الزامی استاز گوشه و کنار خراسان رضوی| موزه گوهرشاد در بوستان وحدت مشهد بازگشایی می‌شود

کاهش 50درصدی ورود و خروج مسافر از پایانه‌های مسافربری در خرداد ماه امسال

خلیل الله کاظمی، معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد اظهار داشت: خرداد ماه امسال 725هزار و 644 مسافر با 62 هزار و 354دستگاه اتوبوس، سواری کرایه و مینی بوس از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری به مشهد وارد یا خارج شده‌اند.

وی افزود: این درحالی است که طی این مدت در سال گذشته بیش از یک میلیون و 413هزار و 607مسافر با 87هزار و 875 دستگاه وسیله نقلیه به شهر مشهد وارد یا خارج شده بودند که نشان می‌دهد در خرداد ماه امسال نسبت به سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا حدود 50درصد کاهش تردد داشته‌ایم.

زلزله 3.5 ریشتری سنگان خراسان رضوی را لرزاند

زلزله‌ای به بزرگی 3.5 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) روز یکشنبه بخش سنگان از توابع شهرستان خواف در استان خراسان رضوی را لرزاند.

این زلزله ساعت 12 و 16 دقیقه امروز در عمق 10 کیلومتری زمین و در 45 کیلومتری بخش سنگان و 50 کیلومتری بخش نشتیفان شهرستان خواف در استان خراسان رضوی و 51 کیلومتری حاجی آباد در استان خراسان جنوبی روی داد.

اهدای عضو جان چهار بیمار را نجات داد

اعضای بدن بانوی مرگ مغزی ساکن سبزوار به چهار بیمار نیازمند عضو اهدا و پیوند زده شد.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز یکشنبه به نقل از مسوول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی این دانشگاه گزارش داد: در نهصدو هشتاد و هشتمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی این دانشگاه بدن "زهرا جلمبادانی"  62 ساله که از  بیمارستان شهید بهشتی سبزوار معرفی شده بود، پس از تأیید مرگ مغزی و رضایت خانواده وی در بیمارستان منتصریه مشهد تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

خانه زادگاه دکتر علی شریعتی مرمت شد

مرجان اکبری، معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: خانه زادگاه دکتر علی شریعتی در روستای کاهک شهرستان داورزن مرمت شد.

وی افزود: در بخشی از نمای این بنا نیز ستون‌هایی که از بین رفته بود دوباره احیا شد.

اثر تاریخی خانه زادگاه دکتر علی شریعتی در روستای کاهک شهرستان داورزن با شماره 9591 در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/282/ ت

R41347/P/S6,1188/CT7 بیشتر بخوانید... از گوشه و کنار خراسان رضوی| از افزایش ۱۱۴ درصدی بارش‌های بهاره تا طراحی پارک گفت‌وگو در مشهد از گوشه و کنار خراسان رضوی| افزایش ۲۳ درصدی شهریه مدارس غیردولتی / نخستین تماشاخانه‌ایی که از قرنطینه درآمد از گوشه و کنار خراسان رضوی|از بارش‌های رگباری در استان تا تشییع پیکر آتش‌نشان مشهدی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گوشه و کنار خراسان رضوی استان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۶۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸۹۱ هزار مسافر از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج دست نشان در این زمینه با اشاره به رشد چشمگیر تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین افزود: طی یک سال گذشته در مجموع ۸۹۱ هزار و ۷۶۵ مسافر ایرانی وخارجی از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده‌اند که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته که ۶۷۷ هزار و ۲۵۹ مسافر بود، رشد نزدیک به ۳۲ درصدی دارد.

وی اظهار کرد: از مجموع تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین در یکسال گذشته به تفکیک ۴۸۳ هزار و ۷۵۰ نفر مسافر ایرانی و بیش از ۴۰۸ هزار نفر مسافر خارجی بوده‌اند.

دست نشان یاد آور شد: همچنین در این مدت ۱۲ هزار و ۸۳۷ دستگاه ناوگان مسافری به تفکیک شامل ۴ هزار و ۵۰۳ دستگاه ناوگان ورودی و ۴ هزار و ۴۹۵ دستگاه ناوگان خروجی از این پایانه مرزی تردد داشته‌اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد کاهش یافته است.

وی در خصوص تردد ناوگان باری از پایانه مرزی تمرچین نیز خاطر نشان کرد: در مدت زمان ذکر شده، ۱۰۳ هزار و ۶۷۸ دستگاه ناوگان باری از این پایانه مرزی تردد داشتند که به تفکیک ۵۰ هزار و ۵۸۷ دستگاه ناوگان ورودی و ۵۳ هزار و۹۱ دستگاه ناوگان خروجی را شامل می‌شود که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۲ درصد افزایش یافته است.

کد خبر 6081529

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۲ میلیون مسافر به خراسان رضوی سفر کردند
  • انسداد مرزها در استان خراسان رضوی
  • مشهد تابستان سختی را پیش رو دارد، کمبود ۶ هزار لیتر بر ثانیه آب
  • هوای ۶ منطقه مشهد در وضعیت پاک است
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • بیش از ۸۹۱ هزار مسافر از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است
  • ۳۰ درصد درآمد عوارض خروج مسافر از کشور در اختیار ما قرار گیرد