Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناهید پرویزپور گفت: زنان به عنوان نیمی از جمعیت حق دارند متناسب به ساختار فیزیکی و جسمی خود از مناسب سازی فضای شهری بهره مند شوند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ پرویزپور  در مراسم کلنگ زنی پارک بانوان منطقه گلدشت شرقی که با حضور اعضاء شورای شهر ،شهرداران مرکزی و منطقه ۳ و مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری برگزار شده بود ، اظهار کرد :عدالت در توزیع امکانات و خدمات رفاهی در تمام مناطق و محلات شهر حق شهروندی مردم است و زنان به عنوان نیمی از جمعیت حق دارند  متناسب به ساختار فیزیکی و جسمی خود از مناسب سازی فضای شهری بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود :زنان گلدشت بیشترین جمعیت زنان مناطق سه گانه شهری خرم آباد را دارند وایجاد پارک بانوان برای رفاه حال آنان یک ضرورت است .

مدیر کل امور زنان استانداری لرستان به مزیت های پارک بانوان اشاره کرد و یادآورشد :پارک ،  محیطی امن و آرام را برای زنان و فرزندان خردسال منطقه گلدشت فراهم می کندتا آنان بتوانند با آسودگی خاطر به ورزش و گذرندان اوقات فراغت بپردازند.

پرویزپور  تاکید کرد:  اقدام شهرداری وشورای شهر قابل تقدیراست و تمام تلاش استاندار محترم ،مجموعه شورای شهر و شهرداری خرم آباد بر این است تا در تمام مناطق و محلات شهری عدالت جنسیتی در تمام عرصه ها محقق شود .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهر بانوان پارک پارک بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارک‌های بانوان شهر خرم‌آباد ساماندهی می‌شوند

سید حمزه حسینی با تاکید بر ضرورت استانداردسازی پارک‌های بانوان این شهرستان اظهار کرد: آنچه که امروز شاهد آن هستیم فاصله گرفتن کارکرد صحیح این پارک‌ها در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و رفاه بانوان است.
وی خاطرنشان کرد: از این‌رو باید اقدام عاجل در جهت بهبود شرایط این پارک‌ها به عمل آید.
معاون امور عمرانی فرمانداری خرم‌آباد بر همکاری دستگاه‌های ذیربط علی الخصوص شهرداری مرکزی در جهت بهبود شرایط این پارک‌ها تاکید و تصریح کرد: ساماندهی پارک‌های بانوان در دستور کار قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳
  • دنیا، راه ورود به بهشت و بهره‌مندی از لذات آن است
  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • جزئیات پیاده روسازی در تهران | در این دو سال چقدر پیاده رو مناطق مناسب سازی شده‌اند؟
  • پارک‌های بانوان شهر خرم‌آباد ساماندهی می‌شوند
  • اولویت‌دهی جهت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری شیراز
  • بهره مندی بیش از ۸۴ هزار بانوی خوزستانی از آموزش‌های مهارتی
  • بهره‌مندی زنان روستایی و عشایر دارای سه فرزند از طرح بیمه رایگان
  • اجرای ۱۲۰ پروژه شهری در منطقه ۵ شهرداری شیراز