Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@04:34:51 GMT

تصادف و واژگون شدن خودرو در خیابان پاسداران

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۶۱۴۸

تصادف و واژگون شدن خودرو در خیابان پاسداران

به گزارش تابناک، سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: ساعت ١٠:۵٠ دقیقه روز جاری یک مورد حادثه تصادف و واژگونی خودرو در محله پاسداران، تقاطع خیابان هدایت و صوری به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله یک ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی در خصوص مشاهدات آتش نشانان در محل حادثه گفت: آتش نشانان در محل مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی سواری کوییک به هنگام حرکت با یک دستگاه خودروی سواری سمند برخورد کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن خودروی سمند پس از انحراف از مسیر اصلی با درختان کنار خیابان برخورد کرده و به حالت نیمه واژگون درآمده بود.

وی ادامه داد: پیش از رسیدن آتش نشانان هر دو راننده که دو مرد بودند از خودرو خارج شده بودند و راننده خودروی سمند دچار مصدومیت شده بود که با حضور عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: خودروها با احتیاط به محلی امن منتقل شدند و محل برای بررسی علت حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد.

به گفته وی، این عملیات ساعت ١٢:٠٧ دقیقه به پایان رسیده است.

ملکی در پایان با اشاره به تصادفاتی که در تقاطع میان خیابان های اصلی و فرعی رخ می دهد، تصریح کرد: در ساعات خلوت روز باید احتیاط رانندگان بیشتر شود و به هنگام ورود از خیابان های فرعی به اصلی به حق تقدم توجه شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پرونده اکبر طبری دهه کرامت محمد بهشتی زینب سلیمانی جلال ملکی آتش نشانی تصادفات رانندگی خیابان پاسداران پرونده اکبر طبری دهه کرامت محمد بهشتی زینب سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۶۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس پلیس راه شهرستان خواف گفت: با واژگونی و حریق یک دستگاه خودروی سواری سمند در محور خواف به قاین راننده خودرو بر اثر شدت جراحت‌های وارده جان باخت و یکی از سرنشینان آن مصدوم شد.

سرگرد حسن محمدی افزود: در این حادثه دو آمبولانس از پایگاه اورژانس «خرگرد و بیاس آباد» مصدوم حادثهرا  بعد از مراقبت‌های نخست درمانی به بیمارستان ۲۲ بهمن شهرستان خواف منتقل کردند.

وی گفت: این خودرو حامل سوخت قاچاق برای شهرهای جنوبی کشور بود.

دیگر خبرها

  • شب پرحادثه در قزوین / ۳ سانحه در ۲ ساعت
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • تصادف با یک خودروی ورزشی در خیابان (فیلم)
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • واژگونی خودرو ایسوزو یک مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم