Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرماندار زنجان با اشاره به وضعیت شدید قرمز کرونایی در زنجان گفت: حضور در مراسمات عروسی، ترحیم و اجتماعات دومین عامل شیوع ویروس کرونا در جامعه است. - اخبار استانها -

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان ضمن تاسف از وضعیت قرمز زنجان اظهار داشت: متاسفانه برخی افراد می‌پندارند که کرونا تمام شده است و همه چیز به دوران قبل از کرونا برگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در روزهای اخیر برخی‌ افراد در سطح استان به راحتی مراسم‌های عروسی و ترحیم خود را برگزار کردند، گفت: متاسفانه اقوام اینگونه افراد بخاطر مسایل رودروایسی حاضر به شرکت در این مراسم می‌شود.

آخرین آمار کرونا در کشور| فوت 144 نفر در 24 ساعت گذشته/ 5 استان در وضعیت قرمززنگ هشدار شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد / وضعیت قرمز شدنماینده مردم مهاباد در مجلس: دولت در وضعیت قرمز کرونا باید اقدامات کنترل انجام دهد

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه حضور در مراسمات عروسی، ترحیم و اجتماعات دومین عامل شیوع ویروس کرونا در جامعه است، تصریح کرد: نخستین عامل شیوع در نزد افراد، انتقال بیماری از بستگان درجه یک است.

وی در ادامه به تعطیلی تالارها تاکید کرد و گفت: متاسفانه برخی مسئولان در ماه اخیر اعلام کردند که تالارها از تیرماه بازگشایی می‌شوند ولی ما با این وضعیت قرمزی که در استان حاکم است اجازه بازگشایی تالارها را صادر نمی‌کنیم.

عسگری همچنین به برگزاری مراسمات ترحیم اشاره کرد و گفت: حضور افراد در مجالس ترحیم فقط باید در سر مزار باشد و هیچ‌کسی اجازه برگزاری مراسمات ترحیم در مساجد را ندارد.

این مسئول همچنین در پایان گفت: به سازمان‌های دولتی تاکید کردیم که کارکنان و ارباب رجوعان بدون ماسک اجازه ورود به اداره را ندارند.

انتهای پیام/ش

R7707/P/S6,59/CT1 بیشتر بخوانید... علت وضعیت قرمز کرونایی در آبادان / احتمال اعمال محدودیت ‌برای کاهش بیماری افزایش بیماران کرونایی در استان بوشهر/ ‌اعلام وضعیت قرمز ‌در ۴ شهر / شدت انتقال ویروس ‌افزایشی شد ۹ شهر استان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند / ‌اهواز از وضعیت قرمز خارج شد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرمز کرونایی وضعیت قرمز قرمز کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۶۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت خیابان های چین بعد از بارندگی‌های شدید | ویدئو

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه ویدئویی در این باره می توانید ببینید.

کد خبر 846648 منبع: تسنیم برچسب‌ها سيل خبر مهم چین حوادث ایران

دیگر خبرها

  • وضعیت خیابان های چین بعد از بارندگی‌های شدید | ویدئو
  • وزش شدید باد استان زنجان را فرا می‌گیرد
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • وضعیت «قرمز» هوا در اهواز
  • وضعیت قرمز بازار گوشت
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • پیش‌ بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور / وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • پیش‌ ذبینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور / وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد