Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: قشر عظیمی از همشهریان ما برای داشتن حداقل امکانات سکونت دچار مشکل هستند اما در مقابل در تعاونی‌های مسکن تسهیلات چندباره در اختیار عده‌ای خاص قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نصیر ملت امروز (یکشنبه) در یکصد و بیست و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر که با حضور دادستان اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه زاینده‌رود از ارزشمندترین دارایی‌ها و در عین حال یکی از اصلی‌ترین چالش‌های اصفهان است که به دفاع کامل نیاز دارد، اظهار کرد: چای سوال است که چرا نباید درخصوص زاینده‌رود به یک سرانجام منطقی رسید؛ این رویه جای توجیه ندارد و ما باید پاسخگوی آیندگانی باشیم که می‌خواهند از زاینده‌رود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم تعامل بیشتر میان شهرداری و اداره کل دادگستری، افزود: پیگیری نشدن پرونده‌های مربوط به شهرداری باعث خواب سرمایه‌ها شده و نیاز است شعبه ویژه‌ای برای کوتاه کردن زمان بررسی این دست از پرونده‌ها در دادگستری ایجاد شود

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: با اتخاذ این رویه امیدواریم که حداقل خطا در بررسی پرونده‌های مربوط به شهرداری رخ دهد زیرا هرگونه اشتباهی در این خصوص منافع شهر و شهروندان را تهدید می‌کند که این امر باعث بروز نگرانی در مدیریت شهری شده است.

وی با بیان اینکه یکی از امکانات در دسترس کارمندان ادارات، استفاده از ظرفیت تعاونی‌های مسکن است، خاطرنشان کرد: قشر عظیمی از همشهریان ما برای داشتن حداقل امکانات سکونت دچار مشکل هستند اما در مقابل در تعاونی‌های مسکن تسهیلات چندباره در اختیار عده‌ای خاص قرار می‌گیرد.

ملت ادامه داد: این افراد از رانت‌های ایجاد شده استفاده کرده و فرصت خانه‌دار شدن برای دیگران سلب می‌شود که نیاز است مجموعه قضائی با طرح سازوکاری در این حوزه ساماندهی لازم انجام را انجام دهد.

کد خبر 430995

منبع: ایمنا

کلیدواژه: زاینده رود تعاونی مسکن شورای شهر اصفهان کمیسیون اقتصادی شورا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تعاونی های مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۶۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه در راستای نهضت ملی مسکن

دومین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان به ریاست مهدی رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور مدیرکل راه و شهرسازی و مدیران سایر دستگاه های اجرایی استان در محل سالن جلسات مدیریت بحران استانداری برگزار شد. سیدعلی میرکریمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در این جلسه ۸ پرونده از شهرستانهای بجنورد، شیروان، گرمه، مانه و راز و جرگلان مورد بررسی قرار گرفت و پس از بحث و تبادل نظر مدیران دستگاه های اجرایی، تصمیمات مقتضی در خصوص هر یک اتخاذ گردید. وی افزود: از جمله مهمترین پرونده های این جلسه، موافقت با الحاق ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه در راستای نهضت ملی مسکن بود که در ادامه الحاق ۴۰ هکتار به محدوده این شهر در دستورکار این اداره کل جهت طی سایر مراحل قانونی قرار گرفت که انتظار می رود با الحاق این محدوده، گام موثری در راستای تامین زمین مورد نیاز این شهر در قالب برنامه اجرایی نهضت ملی مسکن برداشته شود. مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد: موافقت با جانمایی اراضی ملی با کاربری اداری در حریم شهر راز جهت واگذاری به اداره کل حفاظت محیط زیست استان نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود که پس از توضیحات لازم و تبادل نظر اعضای کارگروه مورد موافقت قرار گرفت. گفتنی است از دیگر پرونده های مطرح شده در این جلسه می توان به جانمایی ۳ واحد پرورش مرغ گوشتی در شهرستان گرمه و شیروان، ۲ مجتمع گردشگری در شهرستان بجنورد و شیروان و ۱ گلخانه در شهرستان مانه اشاره کرد که هر ۶ مورد پس از بحث و تبادل نظر اعضای کارگروه مورد موافقت قرار گرفت./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • انتقاد شورای اروپایی و سازمان ملل از قانون ضد مهاجرتی انگلیس
  • ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش تأمین شد
  • الحاق ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه در راستای نهضت ملی مسکن
  • انتقاد چمران به نمای شیشه ای ساختمان بانک ها
  • انتقاد تند چمران از سه بانک اصلی در تهران | نمای شیشه‌ای ساختمان‌هایتان دهن کجی به اصول معماری است
  • انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان بانک‌ها
  • تامین ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش