Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امید حاجیلی خواننده موسیقی پاپ روز پنجشنبه دوم مرداد ماه طی دو نوبت اولین کنسرت روزهای کرونایی تهران را در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می‌کند.

برگزاری کنسرت امید حاجیلی در شرایطی است که طبق اعلام سامانه‌های فروش اینترنتی، بعد از خرید بلیت، ۲ عدد صندلی قبل و بعد جهت حفظ فاصله اجتماعی غیرفعال خواهد شد ضمن اینکه همراه داشتن ماسک و دستکش حین ورود به سالن اجرا الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نکات جالب توجه برگزاری اولین کنسرت دوران کرونایی که به نظر می‌آید پس از اعلام ظرفیت مجاز ۵۰ درصدی برای سالن‌های اجرا درباره آن از سوی شرکت‌های برگزارکننده کنسرت برنامه‌ریزی شده افزایش قیمت بلیت‌ها نسبت به سال قبل است.

برای اولین کنسرت قیمت بلیت از ۷۰ هزار تومان برای قسمت‌های با دید نامناسب تماشاگر آغاز می‌شود و تا مبلغ ۲۶۵ هزار تومان نیز ادامه پیدا می‌کند!

این ارقام در حالی تعیین شده است که تا پیش از شیوع ویروس کرونا و در چارچوب قیمت گذاری معمول بلیت کنسرت‌ها، شاهد قیمت‌های معقول‌تری بودیم و افزایش اینگونه قیمت‌ها آن هم در آستانه از سرگیری اجراهای زنده، جای تأمل دارد. آیا برگزارکنندگان قصد دارند خسارت ناشی از اجبار به بلیت‌فروشی برای ۵۰ درصد صندلی‌ها را از مبلغ پرداختی ۵۰ درصد دیگر جبران کنند!؟

کد خبر 4960583 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: امید حاجیلی کنسرت موسیقی موسیقی پاپ تالار وزارت کشور تئاتر ایران فیلم سینمایی ویروس کرونا موسیقی ایرانی حوزه هنری فیلم کوتاه سازمان سینمایی محمدمهدی دادمان شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی آلبوم موسیقی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی شبکه سه سیما سریال ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۶۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است

حجت الاسلام والمسلمین مهدی ولایی برحق در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح نور که به همت نیروی انتظامی در حال اجراست، مایه قوت قلب و امید مردم به ویژه مؤمنان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز بیان کرد: مردم توقع داشتند با مظاهر بی عفتی و بی حیایی و اینکه بعضاً در کوچه‌ها و خیابان‌ها عده‌ای بسیار هنجارشکنانه رفت و آمد می‌کنند برخورد شود.

وی تصریح کرد: این طرح ثابت کرد که نظام قصد دارد بسیار با تدبیر و حکیمانه این برخورد را انجام دهد اما قوای سه گانه باید در اسرع وقت یک قانون دقیق و کامل در حوزه عفاف و حجاب تصویب و اجرا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ولایی برحق مطرح کرد: اجرای طرح نور به صورت موقتی است تا آن قانون موردنیاز تصویب و اجرا شود و به نظر می‌رسد که تمام نهادهای فرهنگی در این امر در حال کمک هستند.

وی با بیان اینکه هجمه بسیاری از سوی دشمن وارد می‌شود اما نهادهای فرهنگی نیز با تمام توان در حال فعالیت هستند، گفت: با این کار خط ما از دشمن به ویژه مواجب بگیران که مأمور ایجاد ابتذال در ایران هستند جدا می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: دشمنان در این عرصه هم سیلی محکمی از مردم خواهند خورد و این ملت با اتکا به فرهنگ ایرانی و اسلامی خود پاسخ هجمه‌های فرهنگی ابتذال را خواهند داد.

کد خبر 6088415

دیگر خبرها

  • بیش از ۵۰ هزار مخاطب و ۳ میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان فروش در اولین روز
  • «مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • «نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد
  • آیا «دخل و تصرف در مشاعات ساختمان» جایز است؟
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • جزئیات کنسرت «اشعار نو از نغمه‌های کهن»/ وقتی ملودی‌های قدیمی بازخوانی می‌شوند