Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که مردم راه های مختلف برق رسانی به خانه هایشان را امتحان می کنند، اولین مزرعه بادی متعلق به مصرف کننده در انگلستان به بهره برداری رسیده است.

به گزارش «انرژی امروز» از CNBC، در اطلاعیه ای، Ripple Energy مستقر در لندن اظهار کرد: مزرعه بادی Graig Fatha در ولز متعلق به مصرف کنندگان آن است.

تأسیسات یک توربین ، 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 مگاوات در سال 2021 به صورت آنلاین عرضه می شود و Ripple Energy با دو شرکت دیگر با نام های Octopus Energy و Co-op Energy همکاری می کند تا این تسهیلات را به خانه های مردم ارسال کند.

مشتریان برای اینکه بتوانند در این پروژه شرکت کنند، باید تعرفه خاصی داشته باشند و لازم است سهام تعاونی های صاحب مزرعه بادی را بخرند. گزینه های خرید سهام از 250 پوند (حدود 316 دلار آمریکا) شروع می شود و ساخت مزرعه بادی را تحت پوشش قرار می دهد.

برق تولید شده توسط این پروژه رایگان نخواهد بود ، یعنی با این وجود مصرف کنندگان هنوز هم نیاز به پرداخت قبض به صورت عادی دارند ، که شامل هزینه های مالیات ، و هزینه های شبکه نیز می شود.

با این حال ، طبق گفته ریپل قسمت قبض برق مشتری مقدار پایین هزینه های عملیاتی و پایدار برق مصرف کننده از مزرعه بادی را منعکس می کند، نه قیمت بازار فروز عمده.

ریپل هزینه سفارشات را به مشتریان می پردازد و تعاونی نیز هزینه مدیریتی را در بر می گیرد.

سارا مریک ، بنیانگذار و مدیرعامل ریپل ، در بیانیه ای منتشر شده اظهار کرد: حرکت به سمت دنیای کربن صفر راههای کاملا جدیدی را برای انجام باز می کند.

مریک ، که پیش از این در کارخانه تولید توربین Vestas در دانمارک کار می کرد ، افزود: شما نمی توانید نیروگاه ذغال سنگ یا نیروگاه هسته ای کوچکی برای تأمین برق خانه خود داشته باشید ، اما شما کاملا می توانید صاحب یک مزرعه بادی باشید. تغییر بزرگ اکنون امکان پذیر است و مردم آن را پذیرفته اند.

مفهوم مشارکت جوامع و مصرف کنندگان در پروژه های انرژی های تجدید پذیر چیز جدیدی نیست.

برا مثال شرکت Repowering London یک موسسه غیرانتفاعی است که ادعا می کند اجتماع های کوچک را توانمندسازی کرده تا منابع انرژی محلی و پاکیزه خود را نصب، مدیریت و بودجه های آن را تامین کنند. این کار با استفاده از پنل های خورشیدی فوتوولتاییک انجام می شود، تکنولوژی ای که مستقیما نور خورشید را به برق تبدیل می کند.

سازمان های دیگری همچون سازمان انرژی برایتون که تعداد زیادی همانند آن وجود دارد، دارای 623 عضو است و 62 پروژه انرژی را در جامعه توسعه داده است.

در سال 2019 ، Agamemnon Otero ، مدیر عامل شرکت Repowering London، صحبت هایی درباره انرژی های پایدار داشت و دیدگاه های خود را نسبت به این موضوع بیان کرد.

او ایده پنل های خورشیدی روی مسکن های عمومی را این گونه توصیف کرد: «جایی که اجتماعات کوچک با سیاست یک رای-یک تعاونی گرد هم جمع می شوند و در کاهش مصرف انرژی مشارکت می کنند و حس می کنند که دست کم به شکل مستقیم بر تغییرات آب و هوایی دنیا تاثیر می گذارند.»

برچسب هاانرژی امروز انگلستان شبکه انگلیسی سی‌ان‌بی‌سی (CNBC) شبکه خبری CNBC

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: انرژی امروز انگلستان شبکه خبری CNBC آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو مزرعه بادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۶۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان برای مصرف قهوه

به گزارش خبرآنلاین،‌ بسیاری از افراد حقیقتاً روز خود را با خوردن قهوه شروع نمی کنند و جالب است بدانید که قهوه بهترین راه برای افزایش انرژی بعد از بیداری نیست. اگر قهوه را بخشی از روتین صبحگاهی خود کنید تا تمرکزتان افزایش پیدا کند، به نتیجه زیادی نمی رسید پس بهتر است که کمی زمان مصرف آن را تغییر دهید.

مشرق نیوز نوشت: قهوه به شما کمک می‌ کند تا هوشیاری بیشتری داشته باشید و بدون اتلاف انرژی، تمرکز خود را بالا ببرید و این یک علامت خوب از خوردن قهوه است. اگر احساس اضطراب، گرسنگی، افسردگی، حالت تهوع یا احساسات عجیب و غریب و بی خوابی دارید، پس بهتر است که در مورد خوردن قهوه و کافئین تجدید نظر کنید.

بهترین زمان برای نوشیدن قهوه

شاید شما هم جزء آن دسته از افرادی باشید که روز خود را با یک قهوه گرم شروع می کنید اما بهتر است بدانید که بهترین زمان برای نوشیدن قهوه؛ در میانه صبح و ظهر است. قهوه به دلیل این که قهوه در خودش کافئین دارد، تحریک کننده بسیار شدیدی است‌ و سطح کورتیزول را بالا می‌ برد. کورتیزول هورمون اصلی استرس در بدن است که باعث تنظیم متابولیسم و سیستم ایمنی و قند خون می شود و افزایش سطح کورتیزول طبیعتاً ۳۰ الی ۴۵ دقیقه بعد از بیداری به اوج خودش می رسد. از آن جایی که کورتیزول متابولیسم و سوخت و ساز را تحریک می‌ کند، در نتیجه باعث انرژی بیشتر و هوشیاری بیشتر در طول روز خواهد شد.

برای اینکه سطح کورتیزول را متعادل نگه دارید، یک فنجان قهوه یک یا ۲ ساعت بعد از بیداری میل کنید.

تحقیقات نشان می دهد کورتیزول بعد از بیداری هنوز سطح بالایی دارد؛ بنابراین بهتر است که صبر کنید تا به میانه صبح یعنی قبل از ظهر نزدیک شوید و زمانی که سطح کورتیزول پایین تر می آید، از قهوه استفاده کنید.

قبل از ورزش

بعضی از افراد روز خود را با قهوه شروع می کنند اما بعضی دیگر هنگامی که انرژی زیادی دارند، می‌ خواهند مثلاً قبل از ورزش قهوه بنوشند. قهوه باعث می‌ شود که بعد از نوشیدن آن احساس انرژی بالایی داشته باشید. اگر به دنبال افزایش راندمان ورزشی خود هستید و می‌ خواهید کار مهمی را به انجام برسانید، ۳۰ دقیقه زودتر از ورزش قهوه بنوشید.

مصرف قهوه قبل از ورزش یا هنگام ورزش به شما انرژی بیشتری می‌ دهد. تمرکز و هماهنگی بدن را بالا می‌ برد و باعث کاهش میزان درد بدن می شود.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899185

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی کمک می‌کند؟
  • چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟!
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی به کمک می‌کند؟
  • بهترین زمان برای مصرف قهوه
  • برداشت سه تُن گل محمدی ارگانیک از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکز زواره
  • برداشت ۳ تُن گل محمدی ارگانیک از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد زواره
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • افزایش کارایی توربین بادی با بال پرنده