Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- پس از گذشت سال‌ها، هنوز پروژه «گردنه صلوات‌آباد و چهار خطه شدن محور سنندج-همدان» به اتمام نرسیده و در هاله‌ای از ابهام است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی 11 شهریورماه سال گذشته در بازدید از گردنه صلوات‌آباد اعلام کرد: امیدواریم پروژه گردنه صلوات‌آباد تا پایان سال به اتمام برسد و محور سنندج به همدان به‌طور کامل چهار خطه شود اما سال تمام شد و این وعده عملی نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب‌تر اینکه قبل و بعد از وعده معاون وزیر راه و شهرسازی، از «محمد‌باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و آخوندی وزیر برکنارشده راه و شهرسازی گرفته تا استاندار و مدیرکل راه‌وشهرسازی استان کردستان در بازدید از این پروژه وعده اتمام گردنه صلوات‌آباد و چهار خطه شدن محور سنندج به همدان را در جلوی دوربین داده‌اند، این در حالی است که اخیراً خود استاندار از روند پیشرفت این پروژه انتقاد کرده است.

بهمن مرادنیا، استاندار کردستان در نشست با مشاور و پیمانکاران پروژه گردنه صلوات‌آباد با انتقاد از اینکه روند عملیات اجرایی این پروژه کُند است، خواستار سرعت بخشیدن به روند اقدامات شد.

محور سنندج ـ همدان 4 خطه می‌شودگزارش|وعده‌هایی که در دولت تدبیر اجرایی نشد‌/ طرح‌های ملی کردستان همچنان خاک می‌خورند

وی با اشاره به اینکه صلوات‌آباد سنندج مسیر اصلی تردد به سمت مرکز کشور بوده و حائز اهمیت است، گفت: روند پیشرفت پروژه صلوات‌آباد رضایت‌بخش نیست.

استاندار کردستان تصریح کرد: میزان حجم کار در این پروژه در سال‌جاری کم‌بوده و هیچ‌گونه قصوری در این زمینه و تأخیر در انجام پروژه پذیرفتنی نیست.

مرادنیا اظهار کرد: این پروژه مشکل تامین اعتبار ندارد و باید راه و شهرسازی سریع‌تر نسبت سرعت بخشیدن بر اجرا اقدام کند تا در زمان تعیین‌شده به بهره‌برداری برسد.

گرچه براساس وعده‌های مسئولان، زمان تعیین‌شده برای اتمام پروژه گردنه صلوات‌آباد پایان سال 98 بود، اما با گذشت سه ماه از سال 99 هنوز این پروژه به اتمام نرسیده و براساس مشاهدات عینی و اظهارات خود استاندار، زمان اتمام آن همچنان مشخص نیست.

انتهای پیام/481/ ت

R7848/P/S6,66/CT7 بیشتر بخوانید... ۱۹ پروژه آب‌رسانی برکت در کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسید شهروندان اردبیلی درباره پروژه پیاده راه اردبیل چه نظری دارند؟ / طرح ناقص تحویل ندهید اداره میراث اصفهان در پروژه پارکینگ چارسو کاشان دچار تناقض شده است

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروژه گردنه صلوات آباد راه و شهرسازی محور سنندج چهار خطه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۶۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت مخازن آب روستایی کردستان

 مدیرعامل شرکت آبفا کردستان اظهار داشت: حجم مخازن روستایی استان تا پیش از اقدامات انجام شده در سال قبل ۹۵ هزار و ۵۱۳ مترمکعب بود که با ساخت ۲۵ مخزن جدید در سال ۱۴۰۲ این میزان به ۹۸ هزار و ۲۷۳ مترمکعب رسید.

محمد فرهاد افزود: بیشترین مخازن روستایی احداث شده طی سال قبل مربوط به شهرستان سنندج با ۸ باب مخزن به ظرفیت ۶۶۰ مترمکعب بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد مخازن روستایی استان تا پایان سال ۱۴۰۱ نیز ۱۰۷۰ باب بوده است که با ۲۵ باب مخزن احداث شده طی سال گذشته هم اکنون ۱۰۹۵ باب مخزن در روستا‌های استان وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • فیلم| تداوم عملیات بازگشایی گردنه تته در کردستان
  • (ویدئو) بارش شدید برف در اورامانات کردستان و بسته شدن گردنه تته
  • تداوم اجرای عملیات بازگشایی گردنه تته + فیلم
  • ببینید | بارش شدید برف در کردستان؛ گردنه تته بسته شد
  • گردنه تته کردستان همچنان درگیر برف و کولاک
  • حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳
  • حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳ + فیلم
  • مصرف سه میلیارد و ۶۹۵ میلیون مترمکعب گاز در کردستان
  • افزایش ظرفیت مخازن آب روستایی کردستان