Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوزستان- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۲ هزار و ۵۰ قبضه سلاح غیرمجاز در طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات در سطح استان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین،فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۲ هزار و ۵۰ قبضه سلاح غیرمجاز در طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات در سطح استان خبر داد.

سردار حیدر عباس‌زاده عنوان کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی خوزستان و اجرای طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز و دستگیری افرادی که به سمت منازل، اماکن، مغازه‌ها و خودروها تیراندازی می‌کنند، با برنامه‌ریزی‌های مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی، دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سلاح غیر مجاز توقیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۶۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان

 سرهنگ  احمد آذر کیش  اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان سراوان در راستای مطالبات مردمی و ارتقاء میزان امنیت اجتماعی جامعه در قالب اکیپ‌های پیش بینی شده اقدام به پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز این شهرستان کردند.

 وی افزود: پلیس سراوان با بکارگیری تمام توان و تجهیزات موجود در یک هفته گذشته موفق به دستگیری ۱۷ نفر سارق، دستگیری و جمع آوری ۳۶ نفر خرده فروش و ۷۶ نفر معتاد متجاهر، ۸۲ نفر اتباع بیگانه غیر مجاز، کشف ۲ دستگاه خودرو و ۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه، ۸۶ دستگاه خودرو و ۳۵ دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش و فاقد پلاک را در راستای افزایش امنیت عمومی توقیف و همچنین ۵ نفر قاچاقچی موادمخدر دستگیر شدند که در این طرح منجر به کشف ۲ کیلو ۴۰۰ گرم انواع موادمخدر و یک قبضه سلاح جنگی گرینوف با ۲ جعبه نوار و ۴ تیغه خشاب و ۴۹۷ عدد فشنگ جنگی و یک قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات مربوطه همچنین یک قبضه سلاح شکاری از دیگر اقدامات اجرایی این طرح بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • عاملان تبلیغ، ساخت و تعمیر غیرمجاز سلاح به حبس درجه چهار محکوم می‌شوند
  • عاملان تبلیغ، خرید، فروش، ساخت و تعمیر غیرمجاز سلاح به حبس درجه چهار محکوم می‌شوند
  • عاملان خرید، فروش، ساخت و تعمیر غیرمجاز سلاح به حبس درجه چهار محکوم می‌شوند
  • کدام سلاح و مهمات قاچاق به نفع دولت مصادره می‌شود؟
  • وسیله نقلیه حامل انواع سلاح گرم جنگی ضبط می‌شود
  • جرم‌انگاری تبلیغ خرید و فروش سلاح غیرمجاز توسط مجلس
  • دستگیری عاملان نزاع و درگیری مسلحانه در بم
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در ۴ شهر مازندران
  • اسلحه‌های مجوزدار در صورت استفاده غیرمجاز ضبط شوند