Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول کوهپایه زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره پرداخت بدهی ۳ هزار میلیارد تومانی بابک زنجانی به شرکت نفت گفت: آقای زنجانی طی یک وکالت بلاعزل تمام اموال و دارایی‌های خودشان را در اختیار شرکت نفت قرار داده‌اند.

این وکیل دادگستری ادامه داد: یک پروسه بسیار طولانی برای کارشناسی صورت گرفت که به بخشی از آن موکلم اعتراض داشت و دوباره کارشناسی‌ها انجام شد و با احتساب یوروی ۴ هزار تومانی که به زمان بدهی وی باز می‌گردد حدود ۳ هزار میلیارد تومان بدهی تا این لحظه پرداخت شده است و برای بازپرداخت مابقی بدهی‌ها هم کارها در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تاکید کرد: بدهی آقای زنجانی ۲ میلیارد یورو بود که با احتساب یوروی ۴ هزار تومانی حدود ۸ میلیارد هزار میلیارد تومان می‌شود که تا این لحظه ۳ هزار میلیارد تومان آن پرداخت شده و ۵ هزار میلیارد تومان دیگر آن مانده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بانک زنجانی بدهکار نفتی ۳ هزار میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی

جمعی از وزرای و معاونان رئیس جمهور پس از پایان جلسه این هفته هیات دولت چهارشنبه ۵ اردیبهشت با حضور در جمع خبرنگاران، پاسخگوی پرسش های آنها بودند.

دریافت 150 MB

خبرنگار: محسن فرامرزی/ تصویربردار و تدوینگر: مجتبی هادوی

دیگر خبرها

  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز فاقد شناسه یکتا
  • تبدیل ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به الکترونیکی در کشور
  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود
  • حوضه آبریز «مرزی شرق» از کم بارشی سالانه خارج شد
  • از این حیوان فقط دو نمونه در جهان باقی مانده
  • سد‌های کبوترلانه کنگاور و قشلاق صحنه در آستانه آبگیری