Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@20:20:38 GMT

احراز هویت سجامی در 213 شعبه منتخب بانک کشاورزی

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۷۰۰۱

احراز هویت سجامی در 213 شعبه منتخب بانک کشاورزی

سامانه احراز هویت مشتریان «سجام» از ابتدای خرداد ماه سال جاری در 213 شعبه بانک کشاورزی راه اندازی و امکان احراز هویت سجام از طریق سامانه پیکاپ در شعب منتخب میسر شده است.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز مشتریان متقاضی استفاده از خدمات بورسی از قبیل دریافت کد بورسی و مشتریان دارنده صندوق‌های سرمایه‌گذاری ETF و سهام عدالت برای لینک سهام خریداری شده به سبد سهام خود، می توانند با مراجعه به شعب بانک کشاورزی و احراز هویت سجامی در شعب منتخب، عملیات مورد نظر را به انجام رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی و مشخصات شعب منتخب بانک کشاورزی که سامانه احراز هویت مشتریان «سجام» در آن ها راه اندازی شده است را در لینک زیر مشاهده فرمایید.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک کشاورزی احراز هویت سامانه سجام پول نیوز سهام بانک کشاورزی احراز هویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۷۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران فروشی و افزایش قیمت خلاف عدالت خودرو پژو پارس

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، طبق قانون شرکت های خودرو سازی می توانند هر ساله اقدام به پیش فروش خودروهای خود کنند که این اقدام نوعی تشویق برای خودروسازان و همینطور کمک به مشتریان برای خرید ارزان تر خودرو است اما متاسفانه بدقولی خودرو سازان در تحویل به موقع خودرو وعده داده شده کام مشتریان را تلخ می کند.شهروند خبرنگاری در همین باره پیامی ارسال کرده اند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

در سال گذشته تعداد زیادی از مردم برای خودرو در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند و مقرر بوده ایران خودرو در زمستان ۱۴۰۲ خودرو را تحویل دهد لکن این اقدام در سال ۱۴۰۲ انجام نشده و ایران خودرو به تعهد خود عمل نکرده است و حالا قیمت خودرو پژوپارس را ۱۵۰ گران کرده است در حالی که باید این خودرو ها به قیمت زمان مقرر تحویل بایستی تحویل مشتری میشد و بابت دیرکرد هم به مشتری خسارت پرداخت میشد اما این گران فروشی و افزایش قیمت چه معنایی دارد.

دیگر خبرها

  • گران فروشی و افزایش قیمت خلاف عدالت خودرو پژو پارس
  • چت‌بات هوش مصنوعی متا در دسترس برخی کاربران واتس‌اپ قرار گرفت
  • اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی
  • هشدار سطح زرد نیز برای کشاورزی صادر شد/احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی از پنجشنبه تا جمعه
  • مشتریان منحصر بفرد سینما تیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  •  اطلاع‌رسانی نقش مهمی در ترغیب مالکین به اخذ سند دارد