Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگزار باشگاه پرسپولیس نسبت به کسورات پرداختی در قسط سوم خود واکنش نشان داد.

طرفداری - علیرضا خلیفه مدیر روابط عمومی کارگزار باشگاه پرسپولیس در خصوص کسورات پرداختی قسط سوم پرسپولیس به بهانه مالیات و بیمه صحبت هایی را عنوان کرد.

علیرضا خلیفه مدیر روابط عمومی کارگزاری طرف قرارداد با باشگاه پرسپولیس در این باره گفت:

با توجه به قراردادی که بین شرکت و باشگاه پرسپولیس منعقد شد و به خصوص پس از امضای الحاقیه، با وجود مشکلات اقتصادی که نه تنها در فوتبال ایران بلکه در باشگاه‌های بزرگ فوتبال در دنیا به وجود آمد این شرکت توانست تعامل خوبی انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه تلاش‌های صورت گرفته برای این بود که شرکت آتیه داده پرداز بتواند به تعهداتش عمل کند و خوشبختانه اتفاقات خوبی هم در این مسیر صورت گرفت. 

وی ادامه داد:

طبق توافقات، پرداختی نوبت اول و دوم انجام شد اما پرداخت سوم با کسورات صورت گرفت که این هم به خاطر مسائل قانونی و در ارتباط با بیمه بود. وفق ماده 38 قانون تامین اجتماعی، هر گونه پرداخت (غیر از فروش) به طرف مقابل با کسورات بیمه روبرو خواهد شد و به همین دلیل این اتفاق رخ داد. در طرف مقابل می‌بایست وفق قانونی نسبت به اخذ مفاصا حساب از سازمان تامین اجتماعی اقدام شود تا متقابلا وجوه مکسوره به طرف مقابل پرداخت شود. در حال حاضر هم مدیریت محترم باشگاه پرسپولیس در حال انجام مذاکره با تامین اجتماعی است تا موضوع به صورت قانونی پیگیری شده و حل گردد. به محض بر طرف شدن این مشکل، مبلغ مکسروه به طرف مقابل پرداخت خواهد شد و جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

خلیفه تاکید کرد:

جلسه مشترک نماینده شرکت آتیه داده پرداز و مدیر مالی باشگاه پرسپولیس در دفتر مرکزی بیمه تامین اجتماعی برگزار شد و مقرر گردید هر چه زودتر در کم ترین زمان ممکن نامه بیمه تامین اجتماعی مبنی بر معافیت باشگاه پرسپولیس از کسورات بیمه صادر شود و کسورات پرداختی نیز واریز گردد.

باشگاه پرسپولیس پس از امضای متمم قرارداد خود با کارگزار رسمی بایستی مبلغ 17 میلیارد تومان قبل از شروع دوباره رقابت های لیگ برتر دریافت می کرد اما این کارگزاری پس از پرداخت های هفت و پنج میلیارد تومانی اش در قسط سوم اقدام به پرداخت دو میلیارد و یکصد میلیون تومان به جای پنج میلیارد تومان کرد. نکته جالب توجه این که شرکت طرف قرارداد با باشگاه پرسپولیس کسر دو میلیارد و نهصد میلیون تومانی از پولی که باید در اختیار سرخپوشان قرار می داد را به اداره مالیات پرداخت می کند تا مشکلی بابت ادامه فعالیت خود پیدا نکند.

همچنین بخوانید

درصد قابل توجهی از درآمدهای پرسپولیس به بهانه بیمه و مالیات کسر شد

حساب باشگاه پرسپولیس از سوی سازمان تامین اجتماعی بلوکه شد 

توضیحات علی رغبتی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره کسر بیمه و مالیات

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس تامین اجتماعی طرف مقابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۷۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه شدگان اجباری در استان مرکزی هفت درصد افزایش یافت

علیرضا حسینی مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: تعداد بیمه شدگان اجباری (کارگری) این استان از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا بهمن ماه این سال به ۲۴۹ هزار و ۲۰۱ نفر رسید که این آمار در مدت مشابه قبل از آن ۲۳۲ هزار و ۵۳۰ نفر بود و حدود ۱۶ هزار کارگر در این مدت اضافه شده است.

وی بیان کرد: جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی استان مرکزی در این مدت از ۷۵ درصد فراتر رسید و به یک میلیون و ۷۳ هزار و ۶۴۷ نفر رسید.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: بیمه شدگان اصلی نیز از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا بهمن ماه این سال به ۳۵۸ هزار و ۶۶۴ نفر رسید.

حسینی اظهار کرد: تعداد مقرری‌بگیران بیمه بیکاری در استان نیز در این مدت به سه هزار و ۲۴ نفر رسید که بیانگر کاهش هشت درصدی بود.

وی گفت: جمعیت مستمری بگیران (بازنشستگان، از کارافتاده‌گان و بازماندگان) نیز به ۱۱۰ هزار نفر رسید که نشان از افزایش ۱۳ درصدی دارد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی اضافه کرد: تعداد کارگاه‌های فعال این استان نیز از ابتدای سال گذشته تا پایان بهمن‌ماه این سال به ۲۵ هزار و ۲۰۳ کارگاه رسید که نسبت به مدت مشابه قبل از آن، ۶ و ۲۵ صدم درصد افزایش داشت.

حسینی گفت: استان مرکزی سال گذشته در راستای تعداد کارگاه‌های فعال جزو استان‌های برتر کشور بود و این مهم به دلیل افزایش تعداد بازرسین کارگاه‌ها، تعداد بازرسی‌ها و پیگیری مستمر برای شناسایی کارگاه‌هایی که کارگران خود را بیمه نکرده بودند، صورت گرفت.

وی اظهار کرد: ۲ هزار و ۲۹۰ کارگاه جدید کشفی سال گذشته (تا بهمن‌ماه) در استان مرکزی به ثبت رسید که یک‌هزار و ۵۰۰ کارگاه آن تثبیت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی گلستان
  • وضعیت نامطلوب محیط کسب و کار اصلاح می شود
  • افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به کجا رسید؟
  • حذف شناسه پرداخت تامین اجتماعی برای تسهیل و پیشگیری از اشتباه
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناورهای صیادی گلستان
  • چگونه سابقه بیمه تامین اجتماعی را افزایش دهیم؟ | شرایط خرید سابقه بیمه تامین اجتماعی چیست؟
  • خبر جدید بانک مرکزی درباره حذف کارت‌های بانکی/ از این پس با این روش خرید کنید
  • مبلغ استرداد بلیت هواپیما باید ظرف ۷۲ ساعت بازگردانده شود
  • بیمه شدگان اجباری در استان مرکزی هفت درصد افزایش یافت