Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

گویا عضو خاندان سلطنتی بودن سبب نمی‌شود که فرد از کثیف شدن دستان‌اش هراسی داشته باشد! "کیت میدلتون" همسر شاهزاده ویلیام به تازگی در تهیه گلدان و کاشت گل و گیاهان مشارکت داشته است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ عکس‌هایی از او هنگام پر کردن گلدان‌ها با خاک و کثیف شدن دستان‌اش در رسانه‌ها منتشر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر نشان می‌دهند او از خاک‌بازی لذت برده است. کیت که لباسی با طرح گلدار بر تن داشته به منظور ساخت باغ تازه‌ای برای بیمارستانی ویژه کودکان دستان‌اش را خاکی کرده است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کیت میدلتون بیمارستان کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۷۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمازدگی در کمین باغات چهارمحال‌وبختیاری/ زمستان گرم علت اصلی سرمازدگی درختان

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال‌وبختیاری گفت: فصل پاییز و نیمه زمستان گرمی را استان تجربه کرد و منجر به باز شدن زود هنگام گل درختان میوه شد، کاهش دما در اوایل اسفند ماه کمی شرایط را بهتر کرد ولی همچنان احتمال سرما زدگی درختان وجود دارد به‌ خصوص در حال حاضر که درختان در شرف باز شدن هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، ابراهیم شیرانی امروز _ یکشنبه بیست‌وهفتم اسفند_ در نشست ستاد بیمه محصولات کشاورزی استان، اظهار کرد: فصل پاییز و نیمه زمستان گرمی را استان تجربه کرد و منجر به باز شدن زود هنگام گل درختان میوه شد و همین موضوع باعث خسارت ۲۰ تا ۴۰ درصدی درختان گونه سنگی و سفید بادام شد.

وی افزود: کاهش دما در اوایل اسفند ماه کمی شرایط را بهتر کرد ولی همچنان احتمال سرما زدگی درختان وجود دارد به خصوص در حال حاضر که درختان در شرف باز شدن هستند.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه ۱۷ هزار و ۵۰۰ هکتار باغ بادام در استان وجود دارد، افزود: اطلاعات مقطعی شهرستان‌ها نشان می‌دهد گونه بادام سنگی و سفید به خصوص در حاشیه رودخانه و پایین دست سامان دچار آسیب شدند اما گونه ربیعی و مامایی تنها ۱۰ درصد آسیب دچار آسیب شدند.

شیرانی خاطر نشان کرد: اگر تنها ۳۰ درصد درختان هسته دار به بار برسند می‌شود گفت بار فوق العاده خوبی دارند.

وی با اشاره به آمار سرما زدگی در سال‌های گذشته تاکید کرد: سابقه سرما زدگی بالایی را در ششم اردیبهشت ماه سال جاری رخ داد که آسیب به درختان گردو در صادق آباد شهرستان سامان نمونه‌ای از آن است.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان خاطر نشان کرد: برای جلوگیری از سرما زدگی منطقه‌ای سازمان آب و هوا شناسی می‌تواند با اطلاع رسانی دقیق به باغداران در جلوگیری از آسیب رسیدن به درختان موئثر باشد.

کد خبر 737101

دیگر خبرها

  • سرنوشت مبهم کیت میدلتون؛ آیا هسته مرکزی قدرت در انگلیس نیازمند یک قربانی است؟ 
  • اجرای بزرگترین فرش‌گل تبریز به مساحت ۶۰۰ متر مربع در میدان آذربایجان
  • کودکان غزه از گرسنگی و ضعف توان گریه کردن ندارند
  • سرمازدگی در کمین باغات چهارمحال‌وبختیاری/ زمستان گرم علت اصلی سرمازدگی درختان
  • همه‌چیز درباره غیب کیت میدلتون؛ هیچ‌کس او را هنگام خروج از بیمارستان ندیده است!
  • برای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال جای نگرانی وجود ندارد
  • مشکلی برای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌ها وجود ندارد
  • برای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال جای نگرانی نیست
  • تولید بیش از ۱۵۰ میلیون گلدان گل‌های زینتی، آپارتمانی و نشائی در اصفهان
  • مرگ تلخ زوج جوان کنار یک بیمارستان در تهران؛ ماجرا چه بود؟