Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@14:09:16 GMT

خامس: مجبورم کردند در رئال بمانم

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۷۴۸۶

خامس: مجبورم کردند در رئال بمانم

ستاره کلمبیایی رئال یک بار دیگر تایید گرد که تابستان هیچ تمایلی برای ماندن نداشت و می خواست به تیمی دیگر(اتلتیکو) برود.

به گزارش "ورزش سه"، خامس تابستان گذشته و پس از دو سال حضور قرضی در بایرن به رئال بازگشت. او که تمایلی برای ماندن در بایرن نداشت، به ماندنی شدن در رئال هم فکر نمی کرد و دوست داشت راهی اتلتیکو شود ولی با مخالفت سران باشگاه رئال روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

خامس در رئال ماند و مطابق انتظار در بیشتر مقاطع فصل روی نیمکت بوده؛ به طوریکه در بازی اخیر برابر سوسیداد پس از نزدیک به 9 ماه، یک بار دیگر در ترکیب ثابت کهکشانی ها به میدان رفت.

خامس هفته گذشته در مصاحبه با یک شبکه رادیویی فاش ساخت که دوست داشت راهی اتلتیکو شود ولی رئال اجازه نداد.

 

 

 

 

ستاره کلمیایی رئال در همین رابطه به برنامه "لاکر روم" ریو فردیناند گفت:« اسم نمی برم ولی می خواستم به یک تیم بزرگ دیگر اسپانیایی بروم. می دانستم که در رئال فرصت زیادی به من نخواهد رسید ولی رئال به دلایل مختلف، اجازه جدایی نداد. در رئال ماندم نه با میل قلبی بلکه برای شرایطی خاص. در هر صورت مجبور شدم بمانم ولی امیدوارم در آینده بتوانم بیشتر بازی کنم. توانایی حضور ثابت در ترکیب رئال را دارم و به سختی برای این مهم تلاش می کنم.»

 

 

خامس رودریگز رئال مادرید اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: خامس رودریگز رئال مادرید اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۷۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این ستاره بارسا متخصص ال‌کلاسیکو است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی هفته سی و دوم لالیگا بین تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا به میزبانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه 3-2 به سود رئال به پایان رسید.

رئال در این بازی با گل آندریاس کریستنسن عقب افتاد و سپس با ضربه پنالتی وینیسیوس جونیور بازی را به تساوی کشاند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

اولین گل نیمه دوم دوباره به نام بارسلونا ثبت شد و این بار فرمین لوپز در دقیقه 69 تیمش را پیش انداخت. لوپز 20 ساله با جایگیری خوب این گل را به ثمر رساند.

پس از اینکه لامینه یامال سعی کرد با ارسال مستقیم به سمت دروازه آندری لونین را مرتکب اشتباه کند، ارسال او با واکنش دروازه‌بان رئال همراه شد اما لوپز در مقابل او قرار داشت تا با ضربه ساده این توپ را به گل تبدیل کند.

لوپز برای جشن گرفتن این گل از شادی گل معروف جود بلینگام استفاده کرد. او به ستاره رئال مادرید قول داده بود در صورت گلزنی برای بارسا در ال‌کلاسیکو این شادی گل را امتحان کند.

این بازیکن جوان که فصل جدید با اعتماد ژاوی هرناندز به ترکیب بارسا اضافه شده از زمان درخشش در بازی دوستانه مقابل رئال مادرید در پیش فصل به ترکیب اصلی اضافه شده بود و امشب دوباره جواب اعتماد مربی اسپانیایی را داد.

دیگر خبرها

  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو (عکس)
  • این ستاره بارسا متخصص ال‌کلاسیکو است (عکس)
  • ستاره‌ای که خواب را از چشم بلینگام گرفت
  • ستاره سابق رئال: بارسا می‌تواند ال‌کلاسیکو را ببرد!
  • دردسر جدید رئال: این ستاره جدا نمی‌شود