Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت، گفت: مشتریانی که بعد از بازگشایی تالارها، قرارداد مراسم تنظیم و سپس به هر دلیلی آن را کنسل و یا به زمان دیگری موکول می کنند، مشمول اعمال جریمه کنسلی خواهند بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ نادر مرادی با اشاره به اینکه در حال حاضر تالارهای پذیرایی با ظرفیت 50 درصدی و با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کرده اند، اظهار داشت: تعدادی از شهروندان به تالارها مراجعه و برای برگزاری مراسم تنظیم قرارداد می کنند ولی با توجه به نوسانات شیوع بیماری کرونا و یا دلایل مشابه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تقاضای کنسلی قرار داد را دارند.

او افزود: در این مرحله شیوع و نوسانات گسترش بیماری کرونا غیرمترقبه نبوده و قابل پیش بینی است بر این اساس متصدیان تالارها مجاز به دریافت حق کنسلی هستند.

سرهنگ مرادی همچنین در خصوص مشتریانی که قبل از شروع و اعلام رسمی شیوع کرونا در کشور با تالارها قرارداد منعقد کرده اند، تصریح کرد: همان طور که سابق بر این نیز اعلام شده است این افراد بدون پرداخت هرگونه جریمه ای می توانند قرارداد خود را کنسل کنند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت گفت: متصدیان و مدیران تالارها مکلف هستند بر اساس بخشنامه ها و مقرره های اعلامی از سوی ستاد مبارزه با کرونا در خصوص برگزاری مراسم، قرارداد تنظیم کنند و در صورتی که بر خلاف چارچوب مشخص شده فعالیتی را انجام دهند با آنها برابر قانون برخورد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مراسم عروسی بازگشایی تالارها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۷۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه سنگین قلعه‌نویی، فدراسیون فوتبال، سپاهان و سه ملی‌پوش

کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا باز هم آرای سنگینی علیه تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه سپاهان اصفهان صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با وجود گذشت بیش از 40 روز از پایان مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا 2023 قطر که به قهرمانی تیم میزبان انجامید، آرای کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) علیه تیم‌ها و عوامل آنها به‌خاطر تخلفاتی که در طول رقابت‌ها یا پس از آن مرتکب شدند، ادامه دارد.

این کمیته اخیراً آرای جدیدی علیه فدراسیون فوتبال کشورمان و اعضای تیم ملی ایران صادر کرده که به شرح زیر است:

* فدراسیون فوتبال به دلیل خروج دیرهنگام اعضای تیم ملی ایران از رختکن که سبب تأخیر در شروع دیدار با قطر به مدت یک دقیقه و 40 ثانیه شد، به پرداخت مبلغ هزار و 250 دلار محکوم شد.

جریمه 2 هزار دلاری شجاع خلیل‌زاده

* علیرضا جهانبخش به دلیل حضور نیافتن در مصاحبه تلویزیونی بلافاصله بعد از بازی با قطر پس از درخواست AFC، باید جریمه‌ای به مبلغ 10 هزار دلار پرداخت کند.

* مهدی طارمی به دلیل غیبت در مصاحبه تلویزیونی بلافاصله پس از دیدار با قطر با وجود درخواست مسئول کنفدراسیون فوتبال آسیا، 10 هزار دلار جریمه شد.

* امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران به دلیل غیبت در مصاحبه تلویزیونی بلافاصله بعد از بازی با قطر با وجود درخواست کنفدراسیون فوتبال آسیا، به پرداخت جریمه‌ای 10 هزار دلاری محکوم شد.

* فدراسیون فوتبال به دلیل اطمینان ندادن بابت حضور سه عضو تیم ملی فوتبال این کشور در مصاحبه تلویزیونی بلافاصله بعد از مسابقه، باید جریمه‌ای به مبلغ 10 هزار دلار پرداخت کند.

* سعید عزت‌اللهی به دلیل زیر سؤال بردن تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت انتخاب داور دیدار با قطر (احمد العلی از کویت) و زیر سؤال بردن بی‌طرفی و صداقت وی، به پرداخت 5 هزار دلار جریمه نقدی محکوم شد.

مدافع سپاهان هزار دلار جریمه شد

* مهدی طارمی به دلیل دخالت در درگیری کلامی یا فیزیکی با هواداران و اعضای رسمی تیم ملی قطر در پایان مسابقه و رفتار غیر ورزشی که از اصول بازی جوانمردانه بود، 5 هزار دلار جریمه شد.

مجموع جرایم در نظر گرفته شده برای بازیکنان، سرمربی و فدراسیون ایران در رأی آخر AFC مبلغ 51 هزار و 250 دلار می‌شود.

کمیته انضباطی و اخلاق AFC همچنین به دلیل اتفاقات دیدار سپاهان و نیروی هوایی عراق در روز ششم آذر 1402، احکام جداگانه‌ای علیه سپاهان صادر کرد.

باشگاه سپاهان بابت تأخیر در ورود به زمین که منجر به تأخیر دو دقیقه‌ای در شروع مسابقه شد، هزار و 500 دلار جریمه شد و به‌خاطر پرتاب اشیای دودزا در پایان مسابقه، باید 10 هزار دلار پرداخت کند. سپاهان همچنین به دلیل کوتاهی در انجام تعهدات خود بابت اجرای قوانین امنیتی، به پرداخت 5 هزار دلار محکوم شد که مجموع این جرایم برای باشگاه سپاهان به رقم 16 هزار و 500 دلار می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فدراسیون، سرمربی و ۳ ملی پوش فوتبال ایران جریمه شدند
  • شوک AFC به فوتبال ایران
  • جریمه سنگین قلعه‌نویی، فدراسیون فوتبال، سپاهان و سه ملی‌پوش
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: هپاتیت چاوز قابل کنترل بود
  • توزیع ۵۳ تن اقلام تنظیم بازاری در عباس آباد
  • کشاورزان بوشهری مراقب شیوع بیماری زنگ زرد گندم باشند
  • بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا