Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@20:41:07 GMT

زمان تحویل مسکن‌های اقدام ملی؟

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۷۹۸۶

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه طرح اقدام ملی در استان زنجان به خوبی پیگیری شده است، گفت: تا پایان ماه آینده زمان تحویل مسکن‌ اقدام ملی در برخی استان‌ها مشخص می‌شود‌. ناطقان: علی نبیان عصر امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان با اشاره به اینکه مسکن مهر یکی از دغدغه‌های مردم بود، اظهار کرد: با تلاش دولت و وزارت راه و شهرسازی ظرف چند ماه آینده ساخت مسکن مهر در استان‌ها به اتمام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون وزیر راه و شهرسازی از پایان ساخت مسکن مهر در ۶ استان کشور خبر داد و افزود: آخرین مورد آن در استان قم بوده است.

وی با اشاره به اینکه 30 هزار واحد از واحدهای مسکنی مهر باقی مانده است، تاکید کرد: این واحدها پس از اتمام در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

نبیان با بیان اینکه سال گذشته طرح اقدام ملی مسکن آغاز شده است، بیان کرد: در این زمینه اقدامات خوبی در استان زنجان انجام شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به همکاری و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در طرح اقدام ملی عنوان کرد: این اقدامات موجب کاهش دغدغه‌های وزارت راه و شهرسازی شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح اقدام ملی در استان زنجان به خوبی پیگیری شده است، ادامه داد: تا پایان ماه آینده زمان تحویل مسکن‌ اقدام ملی در برخی استان‌ها مشخص می‌شود‌.

نبیان با اشاره به نیاز اجرای طرح اقدام ملی به همکاری مردم گفت: باید مردم اطلاعات خود را تکمیل کرده و مراحل بعدی برای تکمیل پرونده را انجام دهند چرا که تلاش دولت تکمیل پروژه اقدام ملی است.

وی از ساخت 10 هزار واحد مسکن در استان زنجان در قالب طرح اقدام ملی خبر داد و خاطرنشان کرد: واحدهای مسکونی پیش‌بینی شده برای زنجان در دو بخش غربی و شرقی زنجان احداث می‌شود. منبع: فارس برچسب ها: مسکن‌های اقدام ملی ، زمان تحویل ، مسکن ملی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مسکن های اقدام ملی زمان تحویل مسکن ملی استان زنجان طرح اقدام ملی راه و شهرسازی اقدام ملی زمان تحویل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۷۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: هلال احمر واکسیناسیون زائران حجاج شهرستان‌های خدابنده و ابهر را فردا /جمعه /آغاز می کند.

جواد خرم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: امسال یک هزار و ۲۶۰ نفر از استان زنجان به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

وی یادآوری کرد: واکسیناسیون مننژیت برای حجاج سایر شهرستان‌های استان انجام شده است.

وی تاکید کرد: زائران پس از تزریق واکسن، کارت زرد رنگ دریافت و باید آن را به مسئول کاروان تحویل دهند.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: معاینه یکهزار و ۲۶۰ زائر خانه خدا در این استان انجام و به پایان رسیده است.

خرم خاطرنشان کرد: امسال ۱۰ کاروان از زنجان به خانه خدا مشرف خواهند شد که از این تعداد یک کاروان در ابهر با ۱۲۰ نفر، خدابنده نیز یک کاروان ۱۶۵ نفری و مابقی نیز در مرکز استان است.

وی ادامه داد: فردا واکسیناسیون این حجاج در شهرستان‌های خدابنده و ابهر انجام خواهد شد.

نماینده مرکز پزشکی حج و پزشکی جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: حجاج برای تزریق واکسن به هلال احمر شهرستان‌های ابهر و خدابنده در صبح و بعدازظهر مراجعه کنند.

خرم افزود: یک‌هزار و ۲۶۰ زائر عازم خانه خواهند شد که برای این تعداد و سایر عوامل یک‌هزار و ۳۰۰ واکسن مننژیت وارد زنجان شد.

کد خبر 747986

دیگر خبرها

  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • اقدام زیبا و تحسین‌برانگیز یک پاکبان در زنجان
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • مهلت یک ماهه فرماندار مشهد به مسئولان بینالود
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • حرکت به سمت مشارکت معنادار و عمیق مردم در ساخت مسکن
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت