Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مهدی دادمان رییس حوزه هنری شد و مومنی شریف به عنوان مشاور هنری و ادبی رییس سازمان تبلیغات اسلامی انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، مراسم تودیع و معارفه رییس حوزه هنری امروز هشتم تیر با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، غلامعلی حداد عادل رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، حجت الاسلام قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، آیت الله رشاد رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، فاضل نظری رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جمعی از مدیران و معاونان حوزه هنری در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مراسم بعد از سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه و رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی لوحی از طرف معاونان اداری حوزه هنری به محسن مومنی شریف اهدا شد. از طرف وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز کلام الله مجید تقدیم رییس اسبق حوزه هنری شد. حجت الاسلام خاموشی قرآن نفیسی تقدیم مومنی شریف کرد. فاضل نظری، رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز هدیه ای به رییس اسبق حوزه هنری اهدا کرد.

 

هدایایی از سوی انتشارات بهنشر، شرکت نوسازی عباس آباد، انتشارات سوره مهر، مدیر کل امور استان ها و مجلس حوزه هنری، مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری، مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، دانشگاه سوره، جشنواره غنی پور و راضیه تجار از نویسندگان کشورمان تقدیم مومنی شریف شد.

 

از طرف هیئت مدیره خانه ادبیات افغانستان لباسی که حکم بازوبند پهلوانی دارد به مومنی شریف تقدیم شد که داریوش ارجمند از هنرمندان کشورمان این لباس را بر تن رییس اسبق حوزه هنری کرد. مادر شهید خالدی پور هدیه ای تقدیم به محمد مهدی دادمان، رییس جدید حوزه هنری کرد.

 

بعد از اهدای هدایا، حکم محمد مهدی دادمان به عنوان رییس حوزه هنری قرائت شد و توسط حجت الاسلام قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی به وی اهدا شد. همچنین حکمی نیز از سوی حجت الاسلام قمی به محسن مومنی شریف، رییس اسبق حوزه هنری اهدا شد که بنا بر این حکم مومنی شریف به عنوان مشاور ادبی و هنری سازمان تبلیغات اسلامی انتخاب شد.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: حجت الاسلام والمسلمین قمی محسن مومنی شریف حوزه هنری رییس سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام مومنی شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۸۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر جشنواره فرهنگی-هنری اتقان انتخاب شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد چکشیان معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت رفاه، کار و تعاون اجتماعی در مراسمی محمدرضا باقری مدیرعامل موسسه سوره هنر حوزه هنری را به عنوان نخستین دبیر جشنواره فرهنگی و هنری اتقان منصوب کرد.

در بخشی از متن این حکم آمده است: «انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم، ضمن ترغیب و تشویق هنرمندان به حضور در بخش‌های مختلف جشنواره، زمینه بهره‌مندی از ظرفیت‌های بی‌بدیل و تأثیرگذار هنر در ترویج و تعمیق ارزش و جایگاه کار و تلاش و ارتقاء فرهنگ کارِ ایرانی-اسلامی را فراهم آورید.»
یادآوری می‌شود که فراخوان نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «اتقان» با هدف ارتقای فرهنگ کار و تلاش و تبدیل آن به گفتمان عمومی توسط معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی از اسفند سال گذشته منتشر شد.

این جشنواره فرهنگی به منظور تولید محتوای ادبی – هنری در حوزه فرهنگ کار، ترویج و اشاعه مؤلفه‌های فرهنگ کار و حمایت و در بخش‌هایهنر‌های تجسمی (پوستر و کاریکاتور)، عکاسی، طنز، شعر، نثر، استندآپ کمدی، ادبیات (شعر، داستانک، داستان کوتاه)، هنر‌های نمایشی (تئاتر خیابانی – تئاتر کوتاه (صحنه‌ای) از هنرمندان به صورت سراسری برگزار می‌شود. آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار به جشنواره اتقان تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شده و اختتامیه آن تیرماه سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی سینما آزادی
  • جزئیات جایزه ملی داستان و بازآفرینی اعلام شد/ معرفی اصفهان به عنوان پایگاه روایتگری ادبی
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • رییس سازمان انرژی اتمی: نیاز به غنی‌سازی بالاتر داشتیم/ به دنیا هم اعلام کرده‌ایم که محل مصرف ما حوزه سلامت و پزشکی است
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است
  • تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری
  • وزارت فرهنگ، متولی تبلیغات در حوزه VODها است
  • دبیر جشنواره فرهنگی-هنری اتقان انتخاب شد
  • تلاش برای ارتقای توانمندی بانوان در حوزه جهاد تبیین