Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@07:10:25 GMT

زمان تحویل مسکن‌ های اقدام ملی مشخص می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۸۱۰۵

صراط:

علی نبیان عصر امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان با اشاره به اینکه مسکن مهر یکی از دغدغه‌های مردم بود، اظهار کرد: با تلاش دولت و وزارت راه و شهرسازی ظرف چند ماه آینده ساخت مسکن مهر در استان‌ها به اتمام می‌رسد.

به گزارش فارس معاون وزیر راه و شهرسازی از پایان ساخت مسکن مهر در ۶ استان کشور خبر داد و افزود: آخرین مورد آن در استان قم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه 30 هزار واحد از واحدهای مسکنی مهر باقی مانده است، تاکید کرد: این واحدها پس از اتمام در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

نبیان با بیان اینکه سال گذشته طرح اقدام ملی مسکن آغاز شده است، بیان کرد: در این زمینه اقدامات خوبی در استان زنجان انجام شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به همکاری و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در طرح اقدام ملی عنوان کرد: این اقدامات موجب کاهش دغدغه‌های وزارت راه و شهرسازی شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح اقدام ملی در استان زنجان به خوبی پیگیری شده است، ادامه داد: تا پایان ماه آینده زمان تحویل مسکن‌ اقدام ملی در برخی استان‌ها مشخص می‌شود‌.

نبیان با اشاره به نیاز اجرای طرح اقدام ملی به همکاری مردم گفت: باید مردم اطلاعات خود را تکمیل کرده و مراحل بعدی برای تکمیل پرونده را انجام دهند چرا که تلاش دولت تکمیل پروژه اقدام ملی است.

وی از ساخت 10 هزار واحد مسکن در استان زنجان در قالب طرح اقدام ملی خبر داد و خاطرنشان کرد: واحدهای مسکونی پیش‌بینی شده برای زنجان در دو بخش غربی و شرقی زنجان احداث می‌شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مسکن های اقدام ملی وزیر راه و شهرسازی صراط طرح اقدام ملی راه و شهرسازی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۸۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدی پور هافبک تیم فوتبال استقلال تهران که در دیدار با مس رفسنجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شده بود، امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت پای خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد تا پس از بهبودی بتواند تمرینات خود را آغاز کند.

مهدی پور که یکی از بازیکنان ثابت استقلال در این فصل محسوب می‌شد، ادامه بازی‌های باقی مانده تا پایان فصل را از دست داد و طبق اعلام فیزیوتراپ این بازیکن او تا نیم فصل دوم فصل بیست و چهارم می‌تواند بار دیگر برای استقلال به میدان برود.

لازم به ذکر است که مهدی پور در ۲۲ بازی این فصل برای استقلال، آمار یک گل و ۴ پاس گل را از خود به ثبت رسانده بود.

کد خبر 6086341

دیگر خبرها

  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • حرکت به سمت مشارکت معنادار و عمیق مردم در ساخت مسکن
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط جرقویه تحویل داده شد