Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از بستری شدن 38 بیمار مبتلا به کووید 19 در هشتمین روز از تیرماه 99 در بیمارستان های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 1039 مورد گزارش شده است.

وی بااشاره به اینکه چهار بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی سی یو بستری هستند، ابراز داشت: جواب 278 نمونه از آزمایشگاه های سلولی مولکولی یاسوج دریافت شد که متاسفانه امروز بیشترین آمار مبتلایان  را از زمان   شروع  بیماری در استان داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اذعان داشت: بیشترین موارد مثبت در چرام ( ٤٦درصد)، گچساران(٢٤درصد) و کهگیلویه(٢٢ درصد) بوده و ٨ درصد باقیمانده مربوط به  شهرستان های ، بویراحمد ، دنا و لنده می باشد. 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در زمان حضور در فروشگاه ها و اماکن عمومی باید ضمن رعایت نکات بهداشتی به شدت مراقب حفظ فاصله مناسب از افراد باشیم و پس از بازگشت به منزل نیز ضروری است دست‌ها و وسایل خود را ضد عفونی نماییم.

وی ادامه داد: متاسفانه در این مدت شاهد برگزاری تجمعات گسترده ای، چون جشن‌های عروسی و مراسمات ترحیم و تدفین بودیم و ادامه این روند می‌تواند فاجعه آفرین باشد؛ بنابراین به مردم هشدار می‌دهیم که بیش از پیش مراقب خود باشند و با سهل انگاری، سلامت خود و جامعه را به خطر نیاندازند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  علی عباسیافزود:بر اساس آمار‌های مراکز پزشکی قانونی استان در سال ۱۴۰۲ به ترتیب شهرستان ساری با ۱۸، آمل با ۱۶ و نور با ۱۳ بیشترین فوتی و شهرستان‌های جویبار و نکا هر کدام با یک مورد فوتی، کمترین موارد مرگ ناشی از حوادث کار را داشتند.

وی تصریح کرد: بر اساس این گزارش عمده دلایل مرگ افراد در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی با ۶۳ نفر (با افزایش ۱۹ درصدی)، برق گرفتگی با ۳۴ (افزایش ۳۱ درصدی)، اصابت جسم سخت با ۲۵ (افزایش ۲۵ درصدی) و سایر موارد با ۱۵ مورد در رتبه بعدی قرار دادند.

عباسی گفت: بر اساس تفکیک ماه های پر حادثه  سال گذشته در خرداد ماه با ۱۷ مورد و (فروردین، آبان، آذر، دی) هر کدام با ۱۳ مورد بیشترین و اردیبهشت با ۷ مورد کمترین آمار فوتی در آن گزارش شده است. و سنین ۴۱ تا ۵۰ سال با ۳۴ مورد بیشترین فوتی و بیش از ۶۱ سال با ۸ فوتی کمترین آمار را داشتند.

وی افزود: بر اساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان ۸۷۱ (۸۱۰ مرد و ما بقی زن) مصدوم ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲ به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل یک نفر بیشتر گزارش شده است.. 

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد استان شد
  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • ۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما
  • اصلاح الگوی کشت برنج در کهگیلویه و بویراحمد
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور