Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر ارجمند گفت: «استفاده از نانوتکنولوژی شرکت دانش بنیان برای ارتقای کیفیت و دوام کمی و کیفی تولیدات صنایع دستی یکی از زمینه‌های تحقق این امر برای جذب گردشگر و حمایت از تولید و فروش کالاهای تولیدی در حوزه صنایع دستی است و وقتی بازار هدف بین‌المللی است پس باید کالاها و خدماتی که تبدیل به ثروت می‌شوند، استانداردهای بین‌المللی را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از کاربرد نوآوری در صنعت چاقو و ملیله خبر داد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از کاربرد نوآوری در صنعت چاقو و ملیله خبر داد. به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، امیر ارجمند گفت: «استفاده از نانوتکنولوژی شرکت دانش بنیان برای ارتقای کیفیت و دوام کمی و کیفی تولیدات صنایع دستی یکی از زمینه‌های تحقق این امر برای جذب گردشگر و حمایت از تولید و فروش کالاهای تولیدی در حوزه صنایع دستی است و وقتی بازار هدف بین‌المللی است پس باید کالاها و خدماتی که تبدیل به ثروت می‌شوند، استانداردهای بین‌المللی را داشته باشند.»
ارجمند گفت: «صنعت چاقو و ملیله جایگاه ویژه ای در جهش تولید و رونق تولید دارد. استفاده از نانو مانع از زنگ زدگی و کند شدن چاقو و مانع اکسیده شدن ملیله می شود.»
او افزود: «جایگاه خوبی در زمینه صنایع دستی و تنوع این صنعت را دارد و باید ارتباط هنرمندان و جامعه علمی و فناوری برای کمک گیری از فناوری‌های روز دنیا برای ایجاد ارزش افزود در محصولات صنایع دستی توسعه یابد.»

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری صنایع دستی زنجان ظرفيت های نانو ارتقای كيفيت صنايع دستی صنایع دستی زنجان بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۸۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول وزیر صنعت برای کمک به صنعتگران

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امسال تلاش می‌کنیم تا صنعتگران را در موضوع انرژی و مواد اولیه از طریق تأمین ارز کمک کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، عباس علی‌آبادی عصر امروز در جمع خبرنگاران درباره وضعیت استان سمنان ازنظر ظرفیت‌های صنعتی اظهار داشت: استان سمنان یک استان صنعتی و ظرفیت اصلی آن صنعت است.

وی خاطرنشان کرد: باید روی این ظرفیت تأکید و توجه داشت و طبیعی است وقتی ظرفیتی به این وسعت شکل می‌گیرد مشکلات و زیبایی‌ها و زشتی‌ها مطرح است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در این بازدید دریافتم که سمنان یک ظرفیت مهم در کنار پایتخت است و باید تلاش کنیم مشکلات حل شود.

علی‌آبادی گفت: مهم‌ترین مشکلاتی که در بخش صنعت مطرح هست در حوزه زیرساخت هست، زیرساخت آب، برق و به‌طورکلی زیرساخت انرژی از مهم‌ترین مشکلات است.

وی تصریح کرد: تلاش ما این است که با کمک مردم نهضت جهش تولید را محقق کنیم و برنامه اصلی ما این است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خوشبختانه تولید‌کنندگان و صنعتگران پیام مقام معظم رهبری را از ما دولتی‌ها زودتر دریافت کردند و از ما پیشی گرفته و جلوتر هستند و این باعث افتخار است.

علی‌آبادی گفت: تولید مهم است و این دغدغه و اولویت اصلی همه مردم و به‌ویژه مقام معظم رهبری است و باید ارتقا یابد و امروز در بدنه دولت این نیاز لمس شده و همه برای حل مسائل بسیج شدند.

وی افزود: اما مسائل هست و ما باید شعار صنعت دانش‌بنیان صادرات محور را مورد تأکید قرار دهیم و توجه کنیم که این مهم سبب می‌شود تا ارزبری کم و ارزآوری بیشتر را شاهد باشیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: امروز هم به صنعتگران استان سمنان این قول را دادیم که امسال در موضوع انرژی و مواد اولیه از طریق تأمین ارز به آن‌ها کمک کنیم.

گفتنی است وزیر صنعت، معدن و تجارت در قالب سفر دوم استانی رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان سمنان سفر کرده بود.

انتهای پیام/361

دیگر خبرها

  • کاوش و سامان‌دهی قلعه تپه تاریخی ابهر
  • قول وزیر صنعت برای کمک به صنعتگران
  • ظرفیت تولید پتروشیمی ایران به بیش از ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد
  • افزایش بیش‌از ۱۰۰ میلیون تنی ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان ۱۴۰۳ به بیش از ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد
  • صنعت نساجی استان زنجان جزو صنایع برتر کشور است
  • تولید روزانه ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در استان اردبیل
  • حمایت از بازارچه‌های صنایع دستی تولید بانوان
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید
  • صدور ۵۱۴ مجوز سه گانه صنایع دستی در خراسان‌شمالی