Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-29@00:53:42 GMT

هشدار خوانندگان مشهور به دونالد ترامپ

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۹۰۶۷

به گزارش جام نیوز، رولینگ استونز، گروه سرشناس راک انگلیسی به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا هشدار داده چنانچه به استفاده از آهنگ‎های آنها در مبارزات انتخاباتی‌اش ادامه دهد، با اقدامات حقوقی از سوی این گروه روبرو خواهد شد.

 

تیم حقوقی این گروه موسیقی در بیانیه‌ای گفته برای جلوگیری از استفاده غیرمجاز از موسیقی آنها با سازمان حقوق اجرای موسیقی (بی ام آی ) همکاری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گزارش شده که بی ام آی هم از جانب این گروه به کمپین ترامپ اطلاع داده که استفاده از آهنگ‌های آنها بدون اجازه منجر به اقدام قانونی خواهد شد.

 

ترامپ در جریان کمپین انتخاباتی هفته گذشته خود در شهر تولسا در ایالت اکلاهما ، یکی از آهنگ‌های این گروه را تحت عنوان "نمی‌توانی هر آن چه را که می‌خواهی بدست آوری" پخش کرد.

 

همین آهنگ یک بار دیگر در جریان مبارزات انتخاباتی ترامپ در سال ۲۰۱۶ پخش شد.

 

گروه رولینگ استونز در همان سال در واکنش به این اقدام ترامپ در توییتی گفت: "رولینگ استونز، دونالد ترامپ را تایید نمی‌کند."

 

رولینگ استونز از گروههای معروف موسیقی در جهان است که در سال ۱۹۶۲ تشکیل شده و همچنان در حال فعالیت هستند. این گروه در طول بیش از ۵۰ سال گذشته موفقیت‌های زیادی بدست آورده و میلیون ها نسخه از آلبوم های آن‌ها در سراسر جهان به فروش رفته است.

 

علاوه بر رولینگ استونز، هنرمندان دیگری نیز به استفاده از آثارشان در جریان برنامه‌های تبلیغاتی دونالد ترامپ اعتراض کرده‌اند.

 

خانواده تام پتی، خواننده و نوازنده مشهور آمریکایی یکی از این معترضان بود.

 

در بیانیه اعتراضی خانواده تام پتی در این باره آمده است: «دونالد ترامپ به هیچ‌ وجه اجازه استفاده از ترانه‌های تام پتی برای پیشبرد برنامه‌هایش را که در آنها بسیاری از آمریکایی‌ها و عقل سلیم نادیده گرفته می‌شوند، را ندارد.... هم تام پتی فقید و هم خانواده او قویا مقابل همه اشکال نژادپرستی و تبعیض ایستاده‌اند. تام پتی نیز هرگز نمی‌خواست که حتی یکی از ترانه‌هایش در کمپینی برای نفرت پراکنی استفاده شود. او اتحاد مردم را دوست داشت.»

 

نیل یانگ، خواننده و نوازنده کانادایی و برنده جایزه گرمی سال ۲۰۱۸ میلادی نیز یکی دیگر از معترضان به کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ برای استفاده غیرقانونی از ترانه‌هایش بود.

 

106

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا انتخابات رولینگ استونز دونالد ترامپ تام پتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۹۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از لوگوی جدید لیگ۱ فرانسه / عکس

لیگ فرانسه هم تغییر نام داد و هم تغییر لوگو.

لیگ1 فرانسه پس از پایان قرارداد با Uber Eats، با مک دونالد قرارداد بست. پس از امضای این قرارداد سه ساله، لیگ فرانسه از ابتدای فصل ۲۰۲۴/۲۵ به لیگ۱ مک دونالد تغییر نام می دهد. به دنبال این تغییرات از لوگوی جدید لیگ۱ فرانسه رونمایی شد.

رسمی؛ نام لیگ 1 فرانسه به «لیگ 1 مک‌دونالد» تغییر کرد

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • از زنان غیرنظامی اوکراینی در آموزش های متمرکز تا جلسه دادگاه دونالد ترامپ
  • از زنان غیرنظامی اوکراینی در آموزش های متمرکز تا جلسه دلدگاه دونالد ترامپ
  • رونمایی از لوگوی جدید لیگ۱ فرانسه / عکس
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ در پرونده پرداخت حق‌السکوت
  • دردسر تکراری گواردیولا؛ جان استونز مصدوم شد / عکس
  • هوای شهر کرمانشاه در وضعیت هشدار فرار گرفت
  • تلاش میلیونرهای آمریکایی برای تامین وثیقه پرونده ترامپ
  • خشم ترامپ از تعیین تاریخ جدید دادگاه پرداخت حق السکوت
  • دکلان رایس: رودری بهترین شماره 6 جهان است؛ استونز نمی‌دانست که قرار است مقابل آرسنال بازی کند