Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود نادری سمیرمی، استاد خوشنویس ممتاز سمیرمی با حضور در جشنواره کشوری هنرهای تجسمی با موضوع "کرونا را شکست می‌دهیم" استان بوشهر موفق به کسب عنوان برگزیده و اول این بخش شد.

این جشنواره هفته گذشته به میزبانی حوزه هنری استان بوشهر در بخش‌های کارتون، نقاشی، تصویرسازی و پوستر برگزار و این هنرمند سمیرمی بدون رقیب جدی در کسب عنوان نخست، نفر برگزیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مُدرس انجمن خوشنویسان سمیرم روز یکشنبه با اشاره به ۲۳ ساله سابقه کارش در این رشته هنری گفت: کرونا پدیده‌ای خطرناک و جهانی است که برای نابودی و قطع زنجیره انتقال آن باید تلاش کرد.

به گفته وی، ابزار و نقش هنر در هر بخش و هر سطحی می‌تواند در این امر موثر باشد چرا که ایرانی‌ها دوستدار هنر و هنرمندان هستند.

نادری با بیان‌اینکه امروز نماد ماسک جلوی لوگوی برخی از روزنامه‌ها نقش بسته یا هشتک‌هایی در فضای مجازی در این زمینه براه افتاده است، تصریح کرد: بالا رفتن آمار مبتلایان به کرونا نشان می‌دهد ماندن در خانه و حضور حداقلی در محل‌های عمومی همچنان بهترین روش و راهکار مقابله با کووید ۱۹ است.

محمود نادری متولد سال ١٣۶٠در شهرستان سمیرم و مُدرس انجمن خوشنویسان این شهرستان و دانش‌آموخته رشته هنر است.

وی در سال ۱۳۹۰ موفق به کسب مدرک فوق ممتاز از انجمن خوشنویسان ایران شد.

نگارش کتابی شامل برگزیده آثار خوشنویسی وی در کتابی تمام رنگی با عنوان "قلمرو"، برپایی نمایشگاه خوشنویسی گروهی در شهرهای مشهد و قم در سالهای ۸۳ و ۸۶، نمایشگاه انفرادی در بوشهر در سالهای ۸۶ و ۹۳، نمایشگاه انفرادی در اصفهان و سمیرم در سالهای ۸۸، ۸۹ و ۸۵ و نمایشگاه جمعی دانشجویی در سال ۱۳۸۵ از جمله فعالیت‌های این هنرمند سمیرمی است.

شهرستان سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها انجمن خوشنویسان ایران بوشهر حوزه هنری سمیرم نستعلیق خوشنویسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انجمن خوشنویسان ایران بوشهر حوزه هنری سمیرم نستعلیق خوشنویسی انجمن خوشنویسان ایران بوشهر حوزه هنری سمیرم نستعلیق خوشنویسی انجمن خوشنویسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۹۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع خودجوش مردم سمیرم در حمایت از حملات انتقامی ایران به رژیم صهیونیستی + فیلم

مردم غیور سمیرم در حمایت از حماسه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات «وعده صادق» و پاسخگویی به تجاوز رژیم منحوس صهیونیستی تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، به دنبال انتشار خبر حمله سپاه پاسداران به اهداف نظامی رژیم صهیونیستی در عملیات «الوعد الصادق»، مردم غیور سمیرم با اعلام حمایت از حماسه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات «وعده صادق» و پاسخگویی به تجاوز رژیم منحوس صهیونیستی و در حمایت از این پاسخ کوبنده به رژیم غاصب صهیونیستی در مقابل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تجمع کردند.

مردم شهرستان سمیرم در این تجمع با برپایی جشن و سردادن ندای «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس ابراز و با خوشحالی از رشادت‌های سربازان دلیر کشورمان حمایت کردند.

کد خبر 744597

دیگر خبرها

  • ۲ انتصاب در انجمن سینمای جوانان ایران
  • پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی
  • سومین جشنواره گل و گلاب شهرستان خمین
  • جشنواره کتاب پاریس ۲۰۲۴ پس از بولونیا برگزار شد/فاصله با دوره اوج
  • تجمع خودجوش مردم سمیرم در حمایت از حملات انتقامی ایران به رژیم صهیونیستی + فیلم
  • هنرمند خوشنویس سامانی دعای جوشن کبیر را کتابت کرد
  • نمایش آثار هنرمندان ۲۲ کشور جهان در بوشهر
  • آثار هنرمندان ۲۲ کشور جهان در بوشهر به نمایش درآمد
  • طرح «مسطورا» گامی مثبت در راستای ارتقای فرهنگ قرآنی در مرکزی
  • برگزاری مسابقات آسیایی بیس‌بال و سافت در تایلند