Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اخبارمهم دنیای فوتبال را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، اشرف حکیمی، دوشنبه یا سه شنبه در تست پزشکی اینتر شرکت می کند. رئال مادرید هیچ بند بازخریدی برای اشرف حکیمی نخواهد داشت. مبلغ انتقال، 45 میلیون یورو است. اشرف حکیمی به زودی راهی اینتر می شود. اینتر و رئال مادرید بر سر انتقال این بازیکن به ارزش 40 به علاوه 5 میلیون یورو پاداش به توافق رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانلوکا دی مارتزیو، جزییات دیگری از این انتقال را منتشر کرد.
قرارداد اشرف حکیمی با اینتر 5 ساله است و در هر فصل 5 میلیون یورو دستمزد می گیرد. او دوشنبه یا سه شنبه در تست پزشکی اینتر حاضر می شود. نکته مهم اینکه در توافق میان اینتر و رئال مادرید، بند بازخرید دیده نمی شود. بنابراین رئال مادرید هیچ نقشی در آینده اشرف حکیمی نخواهد داشت. برخی از منابع اخیرا مدعی شدند که رئال مادرید در توافق با اینتر، بند بازخرید گنجانده است و اولویت خرید اشرف حکیمی در آینده با رئال مادرید است. دی مارتزیو چنین ادعایی را رد کرد.

- آرتور ملو روز یکشنبه برای حضور در تست پزشکی یوونتوس به تورین می آید. دستمزد آرتور ملو در یوونتوس 5 میلیون یورو خواهد بود اما طی سال های آتی این رقم می تواند به 7 میلیون یورو برسد. انتقال آرتور ملو به یوونتوس و میرالم پیانیچ به بارسلونا تقریباً قطعی است. هر دو بازیکن تست های پزشکی خود را سپری کرده اند. معاوضه آرتور ملو و میرالم پیانیچ در مراحل پایانی خود قرار دارد و این دو بازیکن ممکن است طی ساعات آتی قراردادهای خود را با باشگاه های جدیدشان امضا کنند. به گزارش رومئو آگرستی، با حضور آرتور ملو در آزمایش های پزشکی یوونتوس و میرالم پیانیچ در آزمایش های پزشکی بارسلونا، انتقال این دو بازیکن به زودی قطعی خواهد شد. مذاکرات چند روزی است که در حال انجام است و اکنون برای مقدمات امضای قرارداد، بازیکنان در آزمایش های پزشکی شرکت کرده اند.
در صورت رفع آخرین موانع امضای قرارداد، این دو بازیکن تا 30 ژوئن (سه شنبه) با یکدیگر معاوضه خواهند شد، زیرا بارسلونا به دلیل مشکلاتی که بر سر ترازنامه مالی خود دارد، باید حتما یکی از ستاره های خود را به فروش رساند.

- آرین روبن، ستاره 36 ساله فوتبال هلند از تصمیمش برای بازنشستگی برگشته و با امضای قراردادی به خرونینخن، تیم دوران نوجوانی و جوانی خود پیوست.

- با وجود قرار نگرفتن ماتیا دی شیلیو در معاوضه میرالم پیانیچ و آرتور ملو، بارسلونا همچنان به دی شیلیو علاقه مند است. بارسلونا در صورتی که جونیور فیرپو یا نلسون سمدو را بفروشد، برای جذب دی شیلیو اقدام می کند.

- آژاکس برای پر کردن جای خالی حکیم زیاش، خواهان جذب علیرضا جهانبخش، وینگر 26 ساله ایرانی و نیمکت نشین برایتون است. مارک اورمارس، مدیر ورزشی آژاکس برای متقاعد کردن جهانبخش شخصا با او تماس گرفته و جهانبخش هم پالس های مثبتی ارسال کرده است.

- اتلتیکو مادرید به جذب آرکادیوش میلیک، مهاجم 26 ساله لهستانی ناپولی علاقه مند است. یوونتوس، دیگر مشتری میلیک است اما ناپولی دوست ندارد او را به یووه بفروشد.

- میرالم پیانیچ، هافبک 30 ساله یوونتوس یکشنبه در تست پزشکی بارسلونا شرکت می کند.

- اشرف حکیمی برای انتقال به اینتر، پیشنهاد بهتر منچسترسیتی و بایرن مونیخ را رد کرده است.

- اخیرا جلسه ای میان مدیر برنامه داوید آلابا و سران بایرن مونیخ برگزار شد اما هنوز هیچ تصمیم قطعی راجع به آینده این بازیکن اتخاذ نشده است.



 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آرتور ملو میرالم پیانیچ اشرف حکیمی اینتر میرالم پیانیچ تست پزشکی میلیون یورو رئال مادرید اشرف حکیمی دو بازیکن آرتور ملو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۹۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولتیماتوم بایرن به دیویس: تمدید کن یا برو!

به گزارش "ورزش سه"، آلفونسو دیویس باید در روزهای آینده تصمیم بگیرد. او از قبل این را می‌داند و اکنون مسئله امضای قرارداد جدید با باشگاه آلمانی یا نگاه قطعی به سانتیاگو برنابئو است.

بایرن مونیخ می‌خواهد ابهامات را برطرف کند و مشکلی که یک سال در مورد تمدید و یا جدایی آلفونسو دیویس وجود دارد را حل کند. آنها برای فروش دیویس ۷۰ میلیون یورو می‌خواهند. رقمی که بسیار بعید است رئال مادرید آن را قبول کند.

باشگاه آلمانی تابستان گذشته با خرید گریرو پرتغالی سمت چپ خط دفاعی خود را تقویت کرد اما می‌داند که اگر دیویس پیشنهاد تمدید را نپذیرد مجبور است او را بفروشد و دوباره برای خرید یک دفاع کنار دیگر به بازار برود.

چیزی که بایرن به آن فکر نمی‌کند تغییر نوع معامله است. آنها به مبادله یا گنجاندن بازیکن توسط رئال در پیشنهادشان فکر هم نمی‌کنند. وقتی که زمان خداحافظی با دیویس فرا برسد، باشگاه آلمانی بهترین گزینه ممکن برای منافع خود را انتخاب خواهد کرد که قطعا فروش با مبلغی بالا است. همانطور که گفته شده هیچ احتمالی برای قرار گرفتن میگل گوتیرز در پیشنهاد رئال برای خرید دیویس وجود ندارد. گوتیرز بازیکن خیرونا است اما رئال می‌تواند او را بازیابی کند، با این حال خبری از فروش فوری او نخواهد بود.

اگر بایرن گوتیرز را بخواهد باید با خیرونا مذاکره کند و سپس اگر انتقال احتمالی انجام شود، نیمی از پول آن به سفیدپوشان مادرید خواهد رسید.

درخواست ۲۰ میلیون یورویی

طبق ادعای بیلد، دیویس از بایرن مونیخ دستمزدی ۲۰ میلیونی می‌خواهد اما باشگاه آلمانی نمی‌خواهد از پیشنهاد ۱۲ میلیونی‌اش فراتر برود. حالا همه چیز به مدافع کانادایی بستگی دارد که پیشنهاد بایرن را بپذیرد و یا به دنبال توافق با رئال مادرید باشد.

دیگر خبرها

  • اولتیماتوم بایرن به دیویس: تمدید کن یا برو!
  • اینتر آماده فروش والنتین کاربونی با بند بازخرید
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • بازیکن رئال مادرید و اتهام ارتباط با داعش
  • گل ها، مهارت‌ها و حرکات تکنیکی اندریک، پدیده 17 ساله برزیلی و بازیکن فصل آینده رئال مادرید / فیلم
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • تصمیم عجیب اینتر قبل از حضور طارمی
  • جو مثبت رختکن رئال مادرید؛ کهکشانی‌ها برای استقبال از کیلیان ام باپه لحظه‌شماری می‌کنند
  • زمانی که کیلیان ام باپه برای اشرف حکیمی چای رمضان سرو کرد / فیلم
  • رقیب مهدی طارمی از جنوا می‌رسد