Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرونده فصل 20-2019 بوندسلیگا 2 بسته شد و هامبورگ با قبول شکستی تحقیرآمیز مقابل زاندهاوزن نتوانست به بوندسلیگا راه یابد.

طرفداری - هفته سی و چهارم و پایانی بوندسلیگا 2 برگزار شد و تکلیف تیم های صعود کننده به بوندسلیگا مشخص گردید.

اشتوتگارت به بوندسلیگا رسید؛ هامبورگ ناکام ماند

در هفته سی و چهارم بوندسلیگا، اشتوتگارت با وجود شکست 3-1 برابر دارمشتات، با کسب 58 امتیاز در رده دوم بوندسلیگا 2 قرار گرفت و در فصل 21-2020 در بوندسلیگا حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرمینیا بیله فلد، قهرمان بوندسلیگا 2 که پیش تر صعودش به بوندسلیگا را قطعی کرده بود، با نتیجه 3-0 برابر هایدنهایم، تیم سوم بوندسلیگا 2 به برتری رسید. با شکست سنگین هایدنهایم، هامبورگ، تیم چهارم جدول بوندسلیگا فرصت داشت تا با کسب تنها یک تساوی به رده سوم و دیدار پلی آف حضور در بوندسلیگا برسد اما هامبورگ تحت هدایت دیتر هکینگ در خانه خود با نتیجه 5-1 برابر زاندهاوزن شکست خورد تا فرصت طلایی صعود به بوندسلیگا را از دست دهند.

هایدنهایم، حریف وردربرمن در پلی آف

در رقابت های بوندسلیگا که روز گذشته به اتمام رسید، سقوط فورتونا دوسلدورف به دسته پایین تر قطعی شد و این تیم به همراه پادربورن در فصل آینده در مسابقات بوندسلیگا 2 حضور خواهد یافت اما وردربرمن با رساندن خود به رده شانزدهم جدول، در پلی آف حضور در بوندسلیگا شرکت می کند. در پلی آف حضور در بوندسلیگا، تیم های وردربرمن و هایدنهایم به صورت رفت و برگشت به مصاف یکدیگر می روند و برنده مسابقه، در بوندسلیگا فصل 21-2020 حضور خواهد داشت. به این ترتیب تیم های آرمینیا بیله فلد، اشتوتگارت و یک تیم از میان وردربرمن و هایدنهایم در بوندسلیگای فصل آینده حضور خواهند داشت.

جدول بوندسلیگا 2 آرمینیا بیله فلد، قهرمان بوندسلیگا 2 شد

در همین راستا بخوانید:

بازگشت اشتوتگارت به بوندسلیگا تقریبا قطعی شد؛ شانس هامبورگ برای صعود کم شد آرمینیا بیله فلد به بوندسلیگا صعود کرد سقوط فورتونا دوسلدورف به بوندسلیگا 2؛ وردربرمن برای بقا راهی پلی آف شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آرمینیا بیله فلد بوندسلیگا 2

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۹۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید امیری، دهمین بازیکن تاریخ پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری در حالی از اواسط نیمه اول جانشین امید عالیشاه شد که او تا پایان بازی با بازوبند کاپیتانی در ترکیب پرسپولیس حضور داشت و یک روز ویژه را پشت سر گذاشت.

امیری در این بازی به آمار 223 حضور در مسابقات رسمی پرسپولیس رسید تا به‌عنوان کاپیتان سرخپوشان به رتبه دهم باسابقه‌ترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس صعود و رکوردی جالب را به دست بیاورد.

او روی سکوی دهم کنار فرشاد پیوس قرار دارد و بالاتر از خود کریم باقری را با 231 بازی می‌بیند که احتمال دارد تا پایان فصل رکورد او در اختیار وحید امیری قرار بگیرد. همچنین در صورت صعود پرسپولیس به فینال جام حذفی، وحید همین فصل به آمار 236 بازی کمال کامیابی‌نیا هم نزدیک خواهد شد.

نکته جالب اینکه امیری از لیگ شانزدهم در پرسپولیس حضور دارد و به‌جز یک فصل که راهی سوپرلیگ ترکیه شد، تمام این مدت را در پرسپولیس حضور داشته و شاید اگر مصدومیت تلخ از ناحیه کمر و همسترینگ نبود، حالا به آمار بهتری در پرسپولیس می‌رسید.

قرارداد وحید امیری در پایان فصل با پرسپولیس به پایان خواهد رسید و سرخ‌پوشان به‌زودی باید در مورد این بازیکن 35 ساله خرم‌آبادی تصمیم بگیرند.

دیگر خبرها

  • وحید امیری، دهمین بازیکن تاریخ پرسپولیس!
  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • اعتراف کاپیتان آرسنال: برای صعود خوب نبودیم
  • اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله
  • شانس لیگ برتر انگلیس کاهش یافت؛ دیگر سهمیه اضافه لیگ قهرمانان اروپا به بوندسلیگا می‌رسد؟
  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران
  • بایرن مونیخ مقصد مورد علاقه کریس فوریش؛ باواریایی‌ها پیشتاز رقابت بر سر وینگر اشتوتگارت
  • ادامه عملیات ساخت پل جدید انجیرلو در محور بیله سوار – گرمی
  • ژاوی علیه انریکه: نه شما می‌بردید، نه من می‌مانم!