Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آبتین طاهری سرپرست اداره جهاد کشاورزی مسجدسلیمان گفت: کشت هندوانه امسال در ۲۰۵ هکتار از اراضی این شهرستان انجام شد و از هر هکتار حدود ۴۰ تن محصول برداشت گردید.

او با بیان اینکه هم اکنون عملیات برداشت هندوانه از این اراضی به پایان رسیده است، افزود: بیش از ۸ هزار تن محصول راهی بازار مصرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهری با اشاره به کیفیت مطلوب محصول برداشت شده بدلیل شرایط آب و هوایی منطقه، اظهار داشت: پارسال سطح کشت محصولات جالیزی از جمله هندوانه و خربزه حدود ۳۰۳ هکتار و میانگین عملکرد هر هکتار نیز ۴۵ تن بود که نشان دهنده کاهش سطح زیر کشت و عملکرد اراضی طی امسال است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برداشت هندوانه محصولات جالیزی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۹۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گندم در مناطق جنوبی استان ایلام آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت عزیزان ظهر یکشنبه در آیین جشن برداشت گندم در دهلران اظهار کرد: از امروز برداشت گندم در مناطق جنوبی استان ایلام آغاز شده است.

وی بیان کرد: امسال در سطح استان ایلام ۶۵ هکتار از اراضی آبی و ۹۲ هکتار از اراضی دیم به کشت گندم اختصاص داده شده است.‌

عزیزان تصریح کرد: پیش بینی ما تولید ۴۰۰ هزار تن گندم در استان است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی ایلام اضافه کرد: تمهیدات لازم برای خرید تضمینی از کشاورزان فراهم شده و اداره کل غله و همکاران تعاون روستایی پای کار هستند.

کد خبر 6084319

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۱۱ هزار تُن کلزا در آذربایجان‌غربی
  • کشت ۱۵۰ هکتار کلزا در جلگه رخ تربت حیدریه
  • پیش‌بینی برداشت دانه‌های روغنی در کنگاور بیش از چهار هزار تن است
  • آغاز برداشت محصول باقلا از ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • آغاز برداشت محصول باقلا از سطح ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • خرید محصولات پاییزه در خوزستان از ۵۳۶ هزار تن گذشت
  • برداشت بیش از یک میلیون تن چغندرقند در خوزستان
  • بیش از ۵۳۰ هزار تن محصولات پاییزه در خوزستان خریداری شد
  • پیش بینی برداشت بیش از یک میلیون تن چغندر قند در خوزستان
  • برداشت گندم در مناطق جنوبی استان ایلام آغاز شد