Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد ابول نژادیان عصر امروز در هفدهمین جلسه ستاد مرکزی مدیریت بیماری کرونای استان خوزستان که در استانداری این استان برگزار شد، ضمن ارائه توضیحات مفصل، آخرین وضعیت شیوع بیماری کووید – ۱۹ را در خوزستان تشریح کرد و افزود: با توجه به استمرار وضعیت‌های «قرمز» و «نارنجی» در برخی شهرستان‌های استان خوزستان حدود ۸۰ درصد تخت‌های عادی در بیمارستان‌های معین استان اشغال شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بر لزوم همگرایی بین بخشی تأکید کرد و گفت: امید است بتوان با همراهی همگانی و کمک‌های بین بخشی این بحران را کنترل کنیم و پشت سر بگذاریم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز از فرمانداران و مدیران حاضر در جلسه خواست با نظارت بر نحوه فعالیت مراکز دولتی و نیز سایر بخش‌های خصوصی و بازارها، برای قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس تلاش کنند.

وی در پایان تأکید کرد: نظارت بر رعایت پروتکل‌های صحیح بهداشتی و الزام به تقویت پویش استفاده همگانی از ماسک باید به عنوان مهم‌ترین اقدامات در دستور کار مسئولان باشد.

کد خبر 4960854

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اهواز ماسک طبی نظارت و بازرسی ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا شهرکرد گرگان استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه مواد مخدر ایلام دهه کرامت سازمان تبلیغات اسلامی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۰۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی دهقانی در گفتگو با خبر ۱۷ شبکه خوزستان افزود: براساس قوانین مالیات بر ارزش افزوده، محیط زیست و مالیات مستقیم شرکت بهره داری مفت و گاز در استان ملزم به پرداخت عوارض حق آلایندگی هستند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های قضایی انجام شده در سال گذشته هفت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان و در فروردین امسال ۹۳۵ میلیارد تومان حق آلایندگی به استان خوزستان پرداخت شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به اینکه این اعتبارات به شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها، دهیاری‌ها و دستگاه‌های مربوطه تقسیم و پرداخت خواهد شد، اظهار کرد: تمامی این دستگاه‌ها باید این اعتبارات حق آلایندگی را در محل خود هزینه کنند.

دهقانی بیان کرد: تمامی هزینه این اعتبارات توسط دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی و نهاد‌های ناظر بر دستگاه‌هایی که عوارض حق آلایندگی را استفاده و هزینه می‌کنند، نظارت می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • نظارت بر هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان
  • برگزاری «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • ترویج فرهنگ مطالعه رسالت همگانی است
  • «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • واکسیناسیون همگانی گارداسیل انجام می‌شود؟ | مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسیناسیون واکسن اچ‌پی‌وی
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل/ فعلا الزامی به تزریق همگانی نیست
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • مطلوبیت میکروبی آب شهری خوزستان ۹۴ درصد شد