Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@03:13:59 GMT

تعمیر کولر، قاتل جان مرد کرمانی

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۰۱۳۶

تعمیر کولر، قاتل جان مرد کرمانی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته حوادث امروز یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹ بخوانیم: 

تعمیر کولر، بلای جان مرد ۶۳ ساله شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از جان باختن مرد ۶۳ ساله کرمانی هنگام تعمیر کولر خبر داد.

سرهنگ محمدرضا فداء گفت: در پی اعلام مرکز فوریت پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک حادثه برق گرفتگی در سطح حوزه استحفاظی کلانتری ۱۹ شهر کرمان،  بدون فوت وقت، ماموران مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و عوامل امدادی به محل  حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، اتصال برق هنگام تعمیر کولر، برق گرفتگی مردی ۶۳ ساله را رقم زد و باعث فوت وی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به اینکه متاسفانه همه ساله در فصل گرما، شاهد بروز این گونه حوادث تلخ هستیم، از عموم مردم خواست: برای پیشگیری از این اتفاقات ناگوار، نکات ایمنی را به طور کامل رعایت کنند و در صورت نیاز به تعمیر، کولر منازل خود را به سرویس کاران متخصص بسپارند.

مرگ موتورسوار در محور روستایی

سرپرست پلیس راه شمال استان کرمان گفت: در اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت هوندا با یک دستگاه وانت پیکان در محور روستایی صوغان ـ ابراهیم آباد، راننده موتورسیکلت فوت کرد. 

سرهنگ علی رضایی گفت: روز گذشته در محور روستایی صوغان– ابراهیم آباد از توابع شهرستان بافت، یک دستگاه موتورسیکلت هوندا با یک دستگاه وانت پیکان برخورد کرد.

او افزود: ماموران پلیس راه در محل دریافتند بر اثر شدت ضربه وارده، راکب موتوسیکلت که مردی حدودا ۵۰ ساله بوده، در محل حادثه فوت شده است.

رضایی بیان کرد: علت این حادثه رانندگی، از سوی کارشناسان ماموران پلیس راه، تجاوز به چپ راکب موتورسیکلت نسبت به وانت پیکان تشخیص داده شده است.

او با اشاره اینکه استفاده از کلاه ایمنی از سوی موتورسواران از شدت ورود صدمات جانی به آنان در تصادف‌های رانندگی می‌کاهد؛ از موتورسواران خواست: هنگام رانندگی حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی در جامعه نباشیم.

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه رانندگی برق گرفتگی تعمیر کولر یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۰۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار ناصر فرشید، ظهر چهارشنبه گفت: همزمان با ایام پایانی فروردین ماه سال جدید طرحی به منظور مقابله با عاملان قاچاق کالا با محوریت پلیس امنیت اقتصادی به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح ۳ روزه بر اساس اقدامات اطلاعاتی قبلی و استقرار شبانه روزی همکاران انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان در مجموع ۷۰ دستگاه خودروی سبک و ۱۴ دستگاه خودروی سنگین توقیف و در بازرسی از آنها انواع کالای قاچاق شامل فرآورده‌های نفتی، لوازم خانگی، احشام، مواد محترقه و دیگر کالاهای اساسی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۱۲۸ میلیارد و ۵۳۱ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این خصوص ۱۱۹ فقره پرونده برای ۱۲۴ متهم که قصد سودجویی با قاچاق این کالاها را داشتند تشکیل و تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 6081214

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله/مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد
  • ٨ اردیبهشت، موعد اعزام زائران کرماني به حج عمره
  • زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان