Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@04:19:35 GMT

فقط وحید امیری به یاد محمد انصاری بود (عکس)

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۰۲۲۵

در روزی که انتظار می‌رفت بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس به یاد هم‌تیمی مصدوم خود که تحت عمل جراحی رباط قرار گرفته باشند، تنها وحید امیری به یاد محمد انصاری بود.

به گزارش "ورزش سه"، محمد انصاری، مدافع چپ سرخپوشان که با شروع دوباره تمرینات تیم‌ها برای ادامه لیگ برتر با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مواجه شد و به تازگی تحت عمل جراحی قرار گرفت، در دیدار امروز تیمش غایب سرشناس سرخ‎ها محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بین انتظار می‌رفت بازیکنان و اعضای پرسپولیس با توجه به اتفاق تلخی که برای هم‌تیمی‌شان رخ داده، در بازی امروز به شکلی به یاد او باشند و البته به روحیه دادن به محمد انصاری بپردازند. اتفاقی که رخ نداد و تنها این وحید امیری بود که زیر پیراهنی خود را منقش به چهره محمد انصاری کرده بود تا اینچنین برای او آرزوی سلامتی و بازگشت دوباره به فوتبال را داشته باشد.

 

محمد انصاری وحید امیری پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد انصاری وحید امیری پرسپولیس تهران محمد انصاری وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۰۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «امین انصاری» به سمت دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست جمهوری منصوب شد.

شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست جمهوری توسط حجت الاسلام رئیسی با هدف حفظ انسجام، وحدت ملی و هماهنگی تقویت بین اقوام، مذاهب اسلامی و ادیان توحیدی و ارتقا همکاری و تعاملات نهادهای ذیربط تشکیل شده است و امین انصاری با موافقت رئیس جمهور به عنوان دبیر این شورا انتخاب شد.

این شورا داری ۹ عضو اصلی می‌باشد که اعضا به پیشنهاد ماموستا عبدالسلام کریمی مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی و دبیر شورا و با تأیید رئیس جمهور انتخاب می‌گردند و ذیل این شورا چند کمیته تشکیل می‌شود.

ریاست این شورا بر عهده رئیس جمهور می‌باشد و گزارش کار شورا به شخص رئیس جمهور منتقل می‌شوند.

کد خبر 6081849 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • وحید امیری، دهمین بازیکن تاریخ پرسپولیس!
  • محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی
  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • «امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد
  • نمایشگاه گروهی «وعده صادق» با محوریت «کودک، جنگ، غزه» در فرهنگسرای اندیشه
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی
  • تقابل جذاب دفاع چپ‌ها در پرسپولیس (عکس)
  • شروع زودهنگام نقل و انتقالات پرسپولیس!
  • مادر شهیدان انصاری به فرزندانش پیوست