Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: ستاد تنظیم بازار استان، قیمت هر کیلو گوشت مرغ را ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان تعیین کرد.

علی جهانگیری در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار استان با تاکید بر افزایش نظارت بر قیمت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم گفت: تمام دستگاه‌های مسئول، مکلف به همکاری با واحد نظارت سازمان صمت و سایر دستگاه‌های نظارتی برای جلوگیری از افزایش خودسرانه قیمت‌ها توسط اصناف و بخصوص گرانفروشی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: تامین برخی از اقلام و کالاهای اساسی مردم با ارز آزاد در روند افزایش قیمت‌ها دخیل است که ستاد تنظیم بازار برای کاهش و تثبیت قیمت‌ها تلاش می‌کند.

وی در همین راستا ادامه داد: افزایش نرخ ارز می‌تواند در افزایش تلاش سواستفاده‌کنندگان برای قاچاق مواد غذایی و کالاهای اساسی از کشور، موثر باشد که امیدواریم با تلاش تمامی دستگاه‌های مسئول با مخلین نظام اقتصادی کشور برخورد شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در بخشی از سخنانش به مهم‌ترین تصمیمات و مصوبات ستاد تنظیم بازار نیز اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۸۰ درصد نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی به لاستیک، تامین شده و برای تامین ۲۰ درصد مابقی نیز مذاکراتی را انجام خواهیم داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی همچنین گفت: با توجه به برخی مشکلات پیش آمده و افزایش قیمت گوشت مرغ، قیمت هر کیلو گوشت مرغ ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان تعیین شد.

برنامه ریزی برای جلوگیری از انحصار واردات نهاده‌های دامی و ضرورت راه اندازی سامانه نظارت و ثبت اطلاعات نظام توزیع و عرضه با همکاری اصناف از دیگر موضوعات مهم و مصوب این جلسه بود که در جلسه ستاد تنظیم بازار استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی گوشت قرمز قیمت گوشت قرمز ستاد تنظيم بازار گرانفروشي ستاد تنظیم بازار آذربایجان شرقی گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۰۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسفند سال گذشته بیش از ۲۰ جلسه با ساعت‌های طولانی چانه زنی برای تعیین حداقل دستمزد ۱۴۰۳ برگزار شد. در نهایت دستمزد حداقل بگیران ۳۵ درصد و سایر سطوح ۲۲ درصد افزایش یافت. به این ترتیب حق اولاد از ۵۳۷ هزار تومان به ۷۱۶.۶۰۰ تومان افزایش یافت. بن خوار و بار از ۱.۱ میلیون تومان به ۱.۴ میلیون تومان و حق مسکن بدون تغییر ۹۰۰ هزار تومان حق تأهل ۵۰۰ هزار تومان برای اولین بار برای کارگر خانم و آقا در نظر گرفته شد.

پس از اعتراض نمایندگان کارگری نسبت به نادیده گرفته شدن عدد سبد معیشتی و ترک جلسه مصوبه بدون امضا جامعه کارگری مصوب شد.

در ادامه تاکید رئیس‌جمهور مبنی بر تأمین رضایت جامعه کارگران، شورای عالی کار در این هفته چندین جلسه داشت. بر اساس سخن برخی از اعضای شورای عالی کار افزایش حق مسکن در مصوبه حداقل مزد ۱۴۰۳ محتمل است و این عدد حدود ۳۰ درصد برآورد می‌شود.

اما نکته مهم این است که بین فاکتورهای تعیین کننده عدد دریافتی کارگران اعم از حق عائله‌مندی، خوار و بار و… تنها حق مسکن است که پس از تصویب در شورای عالی کار برای اجرا باید به تصویب هیأت دولت نیز برسد. در صورت تصویب در هیأت دولت برای اجرا از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ خواهد شد.

کد خبر 6081037 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • حداکثر کشتار دام در طول سال ۸ میلیون راس است
  • افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می‌شود
  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می شود
  • قیمت گوشت مرغ در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • واردات روزانه ۲۰۰ تن گوشت گرم از ابتدای سال
  • رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند