Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دو دیدار باقی مانده روز نخست هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر شامگاه امروز یکشنبه برگزار شد و طی آن تیم های شاهین بوشهر و نفت مسجدسلیمان به تساوی رسیدند و صنعت نفت برابر پارس جنوبی با دو گل به برتری رسید. 

در بوشهر تیم شاهین میزبان نفت مسجدسلیمان بود و در حالی که تا دقایق پایانی از حریف خود عقب بود در وقت های اضافه موفق شد گل خورده را جبران کند و در نهایت با تساوی ۲ به ۲ کارش را تمام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجاد جعفری(۱۷) و عمادمیرجوان(۸۱) برای نفت گل زدند و ابوالفضل رزاق پور(۵۶) و امین مشایخ(۹۲) برای شاهین گلزنی کردند. 

در دیگر دیدار تیم فوتبال صنعت نفت ۲ بر صفر پارس جنوبی جم را شکست داد. در این دیدار رضا جبیره (۳۱) و محمود مطلق زاده(۷۰) برای زردپوشان آبادانی گل زدند. صنعت نفت با این پیروزی ۳۶ امتیازی شد. پارس جنوبی هم با ۲۰ امتیاز در رده دوازدهم جدول باقی ماند.

کد خبر 4960893

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم صنعت نفت آبادان تیم فوتبال شاهین بوشهر تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا فدراسیون کشتی لیگ برتر فوتسال تیم ملی فوتسال ایران فوتسال کمیته ملی المپیک تیم فوتبال فولاد خوزستان فرهاد مجیدی وزارت ورزش و جوانان والیبال باشگاه پرسپولیس صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۰۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم امید در مسابقات لیگ برتر فوتسال شاهین دژ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مسابقات قهرمانی لیگ برتر فوتسال شاهین دژ با حضور ۱۴تیم بمناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غزه در سالن دو هزار نفری شهید باکری برگزار شد.

 در دیدار پایانی تیم فوتسال امید با یک گل از سد تیم جوانان آذریورد گذشت و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

 تیم سهند نیز در دیدار رده بندی با سه گل از سد تیم املاک داریوش گذشت و عنوان سوم را ازآن خود کرد.

 

دیگر خبرها

  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان
  • نیروهای سپاه پیروزی درخشانی برای جبهه حق رقم زدند
  • رقیب جدی الهلال ظهور کرد/ تیمی که از زمان تاسیس پیروز شده است
  • قهرمانی تیم امید در مسابقات لیگ برتر فوتسال شاهین دژ
  • گردوخاک گرمسیری در راه نیمه‌نهایی 
  • رسمی: داور سرشناس برای بازی حساس سیتی-رئال
  • شکستی که عربستان را متحول کرد/مربی بارسلونا سوار بر شاهین‌های سبز
  • پیش‌بینی روز گذشته گواردیولا: لیورپول و آرسنال قطعا پیروز می‌شوند!
  • نگاهی به مقوله پیروزی
  • رشد قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی در بازار؛ کوئیک، شاهین و پژو پارس چقدر گران شد؟ | جدول قیمت ها