Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با نتیجه 2 بر یک با از دست دادن پنالتی در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال از شهر خودرو مشهد شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ شهرخودرو مشهد در چهار مسابقه‌ی ماقبل از تعطیلات کرونایی، یک هفته در میان یک برد و یک باخت داشت که شکست آخر آنها مقابل پرسپولیس موجب شد فرصت طلایی رفتن به رتبه دوم را از دست بدهند ولی با این شرایط مشهدی‌ها امروز که دو بازیکن اصلی خود را در خط دفاعی در اختیار نداشتند، موفق شدند با نمایش خوب مهدی رحمتی درون دروازه و عملکرد عالی سعید صادقی که دو گل به ثمر رساند، ذوب‌آهن را شکست دهند و با این برد، شانس بیشتری برای کسب سهمیه آسیایی پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا این بازی در ورزشگاه امام رضا مشهد بدون تماشاگر برگزار شد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال پنالتی مهدی رحمتی ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۱۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بینی دروازه‌بان یوونتوس شکست؛ دوری چند هفته‌‌ای وویچک شزنی از میادین

دروازه‌بان یوونتوس در مسابقه برابر تورینو با مصدومیتی نسبتا حساس روبه‌رو شد

طرفداری | وویچک شزنی، دروازه‌بان یوونتوس پس از مصدومیت در تساوی بدون گل مقابل تورینو، تحت عمل جراحی بینی قرار گرفت.

به گزارش وب‌سایت یوونتوس، شزنی پس از شکستگی بینی در دربی تورین به دنبال برخورد با آدام ماسینا زیر تیغ جراحی رفت و عمل جراحی بینی او موفقیت‌آمیز بود. این دروازه‌بان 33 ساله با استفاده از ماسک محافظ، آمادگی خود را برای بازگشت به میادین را تا اعلام کرده است. با این حال، انتظار می‌رود او بنا به دلایل احتیاطی در بازی جمعه شب مقابل کالیاری غایب باشد و در مسابقه برگشت نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا روی نیمکت بنشیند. ماتیا پرین، دروازه‌بان ذخیره بیانکونری طی هفته آتی جانشین شزنی خواهد بود اما در صورت آماده نشدن دروازه‌بان لهستانی، ممکن است پرین مقابل میلان هم در چارچوب دروازه یوونتوس بایستد.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • برنامه هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر فوتبال امید
  • سپاهان- ذوب‌آهن؛ دربی نصف‌جهان در شرایط ویژه
  • هفته ۲۷ لیگ یک فوتبال؛ شکست خیبر صدرنشین در روز توقف چادرملو
  • لیگ دسته اول فوتبال| شکست خیبر و توقف چادرملو و فجر سپاسی
  • آغاز زمان بلیت فروشی شهرآورد اصفهان
  • یوسفی:با شکست تراکتور برای دربی اصفهان انگیزه و روحیه گرفتیم
  • بینی دروازه‌بان یوونتوس شکست؛ دوری چند هفته‌‌ای وویچک شزنی از میادین
  • اطلاعیه کمیته انضباطی برای کادر فنی استقلال
  • شکست تیم بسکتبال ذوب آهن تیم مقابل کاله مازندران
  • فرمانده سپاهان و تراکتور در آخر خط؟