Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@22:20:59 GMT

گل تلخ در شب آقای گلی شهریار(عکس)

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۱۲۰۰

ستاره خط آتش پیکان توانست یکی از سه گل پرسپولیس را پاسخ دهد اما نتوانست گلزنی او برای بازگشت به بازی تیمش کافی باشد.

به گزارش "ورزش سه" در شب شکست پیکان برابر پرسپولیس در ورزشگاه شهدای شهر قدس، بازهم شهریار مغانلو ترک عادت نکرد و به روند گلزنی‌اش ادامه داد؛ البته گل او، دردی نتوانست از خودروسازان دوا کند اما  باعث شد تا او به تنهایی 11 گله به صدر جدول گلزنان بچسبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلزنی دوباره مغانلو پس از تعطیلات طولانی مدت باعث شد تا به عنوان مدعی اول کسب کفش طلای لیگ نوزدهم همچنان شناخته شود.

 

 

البته مغانلو فارغ از گلزنی و کسب آقای گلی لیگ، ماموریت مهم‌تری دارد و آن‌هم اینکه بتواند در بقای تیمش نقش آفرینی کند؛ یعنی به مانند امشب برای پیکان گلزنی کند اما گلش برای آبی‌پوشان، مثمرثمر باشد و بتواند جلوگیر سقوط پیکانی‌ها باشد.

 

پیکان شهریار مغانلو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان شهریار مغانلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۱۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر حضور دو ستاره باکیفیت در پرسپولیس/ پاشنه آشیلی که به نقطه قوت تبدیل شد!

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از نقاط ضعف پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر سمت چپ این تیم بود. وحید امیری در خیلی از بازی‌ها مصدوم بود و نمی‌توانست در ترکیب تیمش به میدان برود. علی نعمتی در سمت چپ خط دفاعی تیمش کار می‌کرد و جلوتر از او مهدی ترابی نه چندان آماده قرار می‌گرفت. ترابی بازیکنی نبود که بتواند خیلی در کار‌های دفاعی به تیمش کمک کند. نعمتی هم بار‌ها اشتباه داشت که نمونه اش پنالتی دقایق پایانی در دربی رفت بود و پرسپولیس را از کسب یک ۳ امتیاز شیرین محروم کرد.

در نیم فصل دوم پرسپولیس با جذب عبدالکریم حسن و اورونوف سمت چپ خط را تقویت کرد. دو ستاره خارجی پرسپولیس عملکرد فوق العاده‌ای در ترکیب این تیم داشتند و حالا پاشنه آشیل قرمز‌ها تبدیل به نقطه قوت این تیم تبدیل شده است. با حضور این دو بازیکن خیال پرسپولیسی‌ها از سمت چپ کاملا راحت شده و در کنار آن رفتن ترابی به سمت راست باعث شده تا سمت راست این تیم هم کارایی بیشتری داشته باشد. زوج اسماعیلی فر و ترابی عملکرد بسیار خوبی داشتند و حالا کناره‌های پرسپولیس تبدیل به نقطه قوت این تیم تبدیل شده است. خرید‌های باکیفیت پرسپولیس در نیم فصل دوم حسابی به کار این تیم آمده و باعث شده تا سرخ پوشان باز هم مدعی جدی قهرمانی باشند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تاثیر حضور دو ستاره باکیفیت در پرسپولیس/ پاشنه آشیلی که به نقطه قوت تبدیل شد!
  • ریگی مسئول اول فرار از پرس در پرسپولیس
  • خوشحالی گل این هفته پرسپولیس شاید در سکوت!
  • اوسمار برای تیمش جلسه گذاشت
  • پرسپولیس جای استقلال را در صدر گرفت/ پیکان و استقلال خوزستان شگفتی‌سازان نیم فصل دوم
  • ذوب آهن علیه هتریک سپاهان؛ مغانلو و رکورد ویژه در دربی
  • شاهکار‌های شهاب زاهدی در ژاپن ادامه دارد؛ گلزنی جدید ستاره ایرانی (فیلم)
  • پیکان بالاتر از پرسپولیس و استقلال/ رقابت شاگردان عنایتی و ربیعی
  • خطر بزرگ برای پرسپولیس |‌ رمزگشایی از ضعف تیم اوسمار
  • هت‌تریک هجومی عبدی برای گلزنی به ذوب آهن