Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران از بستری ۳۹۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بخش‌های عادی بیمارستان‌های تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، دکتر علیرضا زالی در گفت‌وگویی تلویزیونی با بیان اینکه آمار کرونا در تهران به شکل نگران‌کننده‌ای در حال تغییر است، گفت: در 24 ساعت گذشته 399 نفر با تشخیص کرونا در بخش‌های عادی بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طول سه هفته اخیر، بالاترین میزان بستری جدید در بخش‌های ویژه را شاهد بوده‌ایم. 470 نفر نیز در 24 ساعت اخیر از بیمارستان‌های استان تهران ترخیص شده‌اند و برای اولین بار عدد بستری‌های جدید تهران از تعداد ترخیصی‌ها بیشتر بوده و پیشی گرفته است.

وی ادامه داد:  8.6 درصد افرادی که در بخش‌های بهداشتی و درمانی به صورت سرپایی مراجعه کرده‌اند نیاز به بستری بیمارستانی داشته‌اند و در روزهای اخیر، الگوی مراجعین ما، الگوی تنفسی و شامل تب، علائم تنفسی و تنگی نفس است.

وی خاطرنشان کرد: علائم تنفسی نسبت به علائم گوارشی می‌تواند باعث اقامت طولانی‌تر در بیمارستان شود.

زالی با اشاره به تلاش تیم پزشکی و بهداشتی تصریح کرد: حدود چهار ماه است که تیم بهداشتی و درمانی در حال خدمت کردن است و دچار فرسایش و خستگی خواهد شد، بنابراین علی‌رغم این‌که تجهیزات بیمارستانی وجود دارد، باید بر بحث مدیریت ورودی بیمارستان‌ها مداخله جدی انجام دهیم زیرا ممکن است با تغییرات آماری تصمیم بگیریم مداخلات متفاوتی را با هماهنگی ستاد ملی در تهران انجام دهیم.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم بیمارستان شهر تهران ویروس کرونا سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۱۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت

سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت . گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ماه نشان از معابر و بزرگراه‌هایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال تصادفات بخاطر افزایش سرعت‌ها توسط برخی از رانندگان دارد.

او  گفت: برخی رانندگان با استفاده از خلوتی معابر اقدام به سرعت و سبقت‌های غیر مجاز می‌نمایند که علاوه بر به خطر انداختن جان خود به دیگر رانندگان و شهروندان آسیب می‌رسانند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی دارند که به این دسته از رانندگان توصیه می گردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبحگاهی تردد نمایید. 

او همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند. 

سرهنگ شریفی افزود: رانندگان در صورت خلوتی معابر از عجله و شتاب خودداری کرده و با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد نمایند و این احتیاط همان سرعتی است که اگر حادثه‌ای مقابل راننده روی داد و اگر خودرو و مانعی مقابل پیش آمد راننده بتواند خودروی خودرا به موقع متوقف و از برخورد پرهیز نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • پیام اسرای فلسطینی از «سلاخ‌خانه» اسرائیل برای اعراب و جهان
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت
  • ترخیص بهداشتی ۹ میلیون تن نهاده دام وارداتی از بندر امام
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • اظهارات قهرمان مصدوم تور دوفرانس در پی ترخیص از بیمارستان
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • وقتی وزیر صمت بخاطر هماهنگ نکردن حرفهایش با وزیر اقتصاد،گاف می دهد/ علی آبادی در باره تعداد واردات خودرو درست می گوید یا گمرک؟
  • وقتی وزیر صمت بخاطر هناهنگ نکردن حرفهایش با وزیر اقتصاد،گاف می دهد/ علی آبادی در باره تعداد واردات خودرو درست می گوید یا گمرک؟